‏אחים ואחיות שכולים יוצאים למסע ייחודי ברומניה

משלחת משותפת של עמותת ‘האחים שלנו’ וארגון ‘נטעים’ הכוללת אחים ואחיות שכולים, יוצאת למסע ייחודי ברומניה לפגוש את הקהילה היהודית ולחזק את הקשר בין יהדות התפוצות לבין מדינת ישראל, דרך סיפורם האישי הכואב 

האחים והאחיות השכולים ייפגשו עם שגריר ישראל ברומניה, יגיעו לבית ספר יהודי וייפגשו עם בני הנוער הלומדים בו, יבקרו בבית הכנסת ובבית העלמין היהודי.

בנוסף, יערכו טקסים ומפגשים משמעותיים עם קבוציונות בקהילה ובאוכלוסייה מסביב לחיבוק וחיזוק הזיקה והקשר עם הקהילה היהודית, הציונות והמורשת.

קבוצת אחים ואחיות שכולים יקחו חלק במשלחת זו בשנה הכואבת בחייהם, כדי לחזק, לצאת מחוזקים ולספר את סיפורם, הסיפור הישראלי של כולנו.

העמותה תומכת ומלווה את האחים היתר שאת השנה, באמצעות סדנאות כתיבה ויצירה, ריטריטים לרגיעה ופורקן, סמינרים לשיח ועיבוד השכול, קבוצות תמיכה בכל הארץ, מיזמי הנצחה ייחודיים כמו – סרטים, פודקאסטים, תערוכות אומנות, מפגשי הנצחה ועוד. השנה בצטרפו לצערנו אלפי אחים ואחיות חדשים למעגל השכול והעמותה היא בית ומקום לשייכות וקהילה מחזקת עבורם.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמותת האחים שלנו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן