אזעקות צבע אדום רבות – רסיסים נפלו במספר מיקומים

דיווחים על שישה יירוטים – ונפילה אחת בשטח פתוח סמוך לכביש 4. בתוך כך, באשדוד, גן יבנה, ראשון לציון והרצליה מדווחים על מספר נפלים מיירוטים במיקומים שונים – במרכז העיר, בסמוך למרכזים ציבוריים ועוד.

ארגון הטרור חמאס הפגיז לפני זמן קצר וירה מטח כבד לעבר ישראל. במרחב הדרום, השפלה, השרון ודן – תל אביב נשמעו אזעקות צבע אדום שגרמו לבהלה רבה בקרב הורים שילדיהם במוסדות החינוך.

דיווחים על 30 שיגורים, מהם שישה יירוטים – נפילות בשטחים םפתוחים ובים. בתוך כך, באשדוד, גן יבנה, ראשון לציון, בני ברק והרצליה דיווחו על מספר נפלים מיירוטים במיקומים שונים – במרכז העיר, בסמוך למרכזים ציבוריים, ליד גן ילדים, על רכב, בחצרות בתים ועוד.

משטרת ישראל סורקת אחר זירות נפילה של פריטי רקטות. שוטרי וחבלני משטרה של מרחב לכיש פועלים כעת על מנת לסרוק אחר זירות נפילה של רקטות ו\או שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

משמעת אזרחית – מצילה חיים – חל איסור מוחלט לגעת, ללחוץ בחלקו הקדמי, להתקרב, להרים או לטלטל כל פריט רקטי או עצם בלתי מזוהה, מהחשש שהוא עלול להכיל חומר נפץ ויש בו סכנה ממשית לחיי אדם – יש להתרחק מהמקום, להרחיק אחרים ולדווח מיד למשטרה.

אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות.

מעיריית ראשון לציון נמסר: לפני זמן קצר, נשמעה אזעקה בראשון לציון (מזרח ומערב). בסריקות שביצענו בדקות האחרונות – אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר. נכון לרגע זה ישנם דיווחים על רסיסים מהיירוט במספר מוקדים בעיר ואנו ממשיכים בסריקות. ללא פגיעות בגוף

מעיריית נס ציונה נמסר: הילדים במוסדות החינוך נכנסו למרחבים מוגנים- אין דיווחים על אירועים חריגים. ללא נפילות בשטח העיר. עד כה לא ידוע על רסיסים או נזק. במידה ונתקלתם ברסיסים, דווחו מיידית למוקד 106. פיקוח ושיטור מסיירים בעיר ושומרים על הסדר והביטחון.

ממועצת גן יבנה נמסר: יש רסיסים וחלקי טילים באזור הדרים ומכבים. לא להתקרב להודיע למשטרה או למוקד יטופל.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: איחוד הצלה | רשתות | לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ליזה ללוצאשווילי
ליזה ללוצאשווילי
8 months ago

בערוץ 13 של רשת דיווחו והראו גם רסיס בקרית אונו

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ליזה ללוצאשווילי
ליזה ללוצאשווילי
8 months ago

בערוץ 13 של רשת דיווחו והראו גם רסיס בקרית אונו

דילוג לתוכן