אושרה תוכנית העיצוב האדריכלית למתחם Health Tech Valley ברמת גן

קו הרקיע של כביש 4 עולה לגובה  אלפי יחידות דיור בהתחדשות עירונית: הוועדה המחוזית ת״א צפויה לאשר 4 תוכניות בר״ג

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת גן אישרה הערב (יום א׳) את תכנית העיצוב האדריכלית של מתחם HTV החדשני, המוקם בימים אלו בסמוך למרכז הרפואי ״שיבא״ ולאוניברסיטת בר אילן ברמת גן, ע”י שותפות של חברת מגדל וחברת הפארק לחדשנות.

המתחם, הצמוד גם למסלול הקו הסגול של הרכבת הקלה בגוש דן, יכלול 19 קומות לתעסוקה ומסחר שיתפרסו על שטח כולל של 6.6 דונמים. מעל לחזית מסחרית משמעותית בקומת הקרקע, המבנה יחולק לשני מגדלים נפרדים שיכללו משרדים, מעבדות חדשניות ומתקדמות, מרפאות, המרכז האוניברסיטאי לנוער שמקימות עיריית רמת גן ואוניברסיטת בר אילן ועוד.

תוכנית העיצוב האדריכלית, שגובשה על ידי משרד מושלי – אלדר אדריכלים כוללת אלמנטים מודרניים ויוקרתיים, החל מהבנייה הירוקה בתקן מחמיר לכלל הפרויקט ועד לגימור הבנייה, הכולל זכוכיות שקופות ותאורה אדריכלית על גבי המבנים עצמם. בנוסף, הושם דגש על המרחב הציבורי בקומת הקרקע של המתחם, שיקשר בעזרת גינות ציבוריות לכניסה לבית החולים ״שיבא״.

הפרויקט כולל שותפויות מחברות מובילות כמו מיקרוספט ישראל, אוניברסיטת בר אילן והמרכז הרפואי שיבא והוא עתיד לעמוד במרכז אזור התעסוקה והמסחר החדש של רמת גן, ממזרח לכביש 4. בימים אלו מקודמות לצד מתחם התעסוקה החדשני גם עשרות אלפי יחידות דיור שייבנו בשכונות החדשות של העיר רמת גן.

אלפי יחידות דיור בהתחדשות עירונית: הוועדה המחוזית ת״א צפויה לאשר 4 תוכניות בר״ג

גם בגזרת ההתחדשות העירונית רמת גן ממשיכה לבלוט, כש-4 תוכניות שונות להתחדשות עירונית, הכוללות הריסת עשרות מבני מגורים קיימים והקמת אלפי יחידות דיור חדשות עולות לדיון בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז תל אביב מחר, יום שני, והן צפויות לקבל את אישור הוועדה להקמת הפרויקטים.

לדוגמא, תוכנית “המתמיד- ארלוזורוב” בשכונת הראשונים בעיר, כוללת פינוי של 16 מבני מגורים קיימים המתפרסים של שטח של 18 דונמים וסך כולל של 345 יחידות דיור. במקום 16 המבנים שיפונו, יוקמו 3 מגדלים בני 55-60 קומות לערך, עם כמעט 1,000 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה. כמו כן, יופרשו מהשטח הכולל 5 דונמים שישמשו להקמת בית ספר חדש בשכונה.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: “גם בהתחדשות העיר הוותיקה וגם בהקמת העיר החדשה ממזרח כביש 4 אנו לא נחים ועובדים בקצב גבוה מאד לטובת עתיד העיר רמת גן ותושביה. אנו דואגים למקומות תעסוקה טכנולוגיים ומתקדמים עם החברות המובילות במשק ולהיצע דיור נרחב לטובת המשפחות הצעירות שיגיעו לעיר. אני מברך על אישור וקידום כלל התוכניות – רמת גן ממשיכה להתקדם.”

 

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיית פרויקט הביוטק - משרד מושלי - אלדר אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן