אור יהודה: מתנדבים נוספים הצטרפו ליחידת סע”ר 

כ-20 מתנדבים עברו הכשרת “מחלץ 02” של פיקוד העורף שחלקו התקיים בלמידה בכיתה וחלקו בשטח עם תרגיל באתר הרס ראש העיר, ליאת שוחט: “הראשונים שיתייצבו הם ללא ספק המתנדבים ולכן חשוב לנו כל הזמן לאמן אותם ולספק להם כלים”

עיריית אור יהודה ממשיכה להכין את עצמה לרגע שבו תידרש להגיב למקרי החירום השונים, ובשבוע שעבר קיימה הכשרה ל-20 מתנדבים, חלקם חדשים וחלקם ותיקים, שהצטרפו למערך יחידת הסע”ר (סיוע עצמי ראשוני) של הרשות. מדובר בהכשרת “מחלץ 02” של פיקוד העורף שחלקו התקיים בלמידה בכיתה וחלקו מעשי.

בשיאה של ההכשרה התקיים תרגיל חילוץ שנערך באתר הרס ובו נדרשו המתנדבים להראות את היכולות והנושאים שאותם למדו. הקורס נמשך שלושה ימים ובמהלכו למדו המשתתפים את סוגי ההרס השונים, כיצד מנהלים אתר הרס, כיצד עושים שימוש בכלים הכבדים השונים וכאמור בשיאו התקיים תרגיל חילוץ מתוך ההריסות.

בתרגיל השתמשו המשתתפים בציוד של העירייה שכלל ציוד כבד, גנרטורים ורחפן. יחידת הסע”ר פועלת באמצעות אגף הביטחון והחירום בראשות כפיר אדרי ומרכז אותה אביב גורי, כשהיא פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת משאבי קהילה באגף שח”ק האמונה על המתנדבים בעיר. על היחידה מפקד עדי זרוג יחד עם סגנו מני כהן.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: “הכשרת מתנדבי סע”ר היא ללא ספק צעד חשוב במוכנות של הרשות שלנו לאירועי החירום שאליהם אנו נערכים. הראשונים שיתייצבו הם ללא ספק המתנדבים ולכן חשוב לנו כל הזמן לאמן אותם ולספק להם כלים כדי שהם יגיעו הכי מוכנים שיש והלוואי כמובן שלא נזדקק להם. זו הזדמנות להודות למתנדבים על ההתגייסות והרצון העז לתרום הן בשגרה והן בחירום.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן