אור יהודה מקדמת שדרוג של השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים

יחד עם מרכז בלומבורג סגול למנהיגות עירונית, משתתף הדרג הניהולי בעיריית אור יהודה בתוכנית מיוחדת שתאפשר להטמיע יישומי בינה מלאכותית ודיגיטציה לטובת שדרוג השירותים הניתנים לתושב. ראש העיר, ליאת שוחט: “תחום השירות לתושב הוא המרכזי ביותר בעבודה שלנו”

עיריית אור יהודה מקדמת בימים אלו שדרוג של השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים: לאחרונה זכתה העיר ב”קול קורא” מטעם מרכז בלומברג סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב שמטרתו לקדם יעד עירוני מבוסס נתוני דאטה. בהתאם לכך, החליטה ראש העיר, ליאת שוחט, לקדם תוכנית עבודה עירונית בשלוש השנים הבאות ששמה דגש על יישומי בינה מלאכותית לצד תחומים דיגיטליים נוספים כך שיוטמעו בשירותים הדיגיטליים שניתנים לתושבים ולעסקים.

“לא פעם אני מציינת שתחום השירות לתושב הוא אחד הנושאים המרכזיים שנמצאים על שולחני”, מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. “זו הסיבה שאנחנו משקיעים משאבים רבים בשדרוג השירות, כל זאת במטרה להפוך אותו לנגיש ואיכותי בהרבה. אנו עובדים קשה כדי להגביר את תודעת השירות עבור עובדי העירייה, להעניק עבורם הכשרות שיאפשרו את פיתוח התחומים הדיגיטליים שבסופו של דבר יתורגמו לשדרוג איכות השירות שכל תושב יקבל מאיתנו. זו הזדמנות להודות לצוות בלומברג סגול על כך שהם צועדים איתנו את הדרך החשובה הזו, ובראשם לאדית בר, מנכ”לית המרכז”.

את התוכנית מובילה ברמה העירונית דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, יחד עם הצוות שכולל את מנכ”ל העירייה, גיל ממון, הנהלת העיר והמנהלים. במפגש הראשון שהתקיים השבוע הושם דגש על בניית תוכנית עבודה שתהיה מבוססת נתונים. החלק הראשוני בהתנעת התוכנית כלל מפגש מעצים עם צוות המומחים של מרכז בלומברג סגול מאוניברסיטת תל אביב, ראש העיר, הנהלת העיר ומנהלי אגפי העירייה. במפגש קיבלו המנהלים כלים ומבוא לקבלת החלטות מבוססת נתונים, כלים לתכנון וביצוע, תרגול, מיפוי נתונים, איתור צווארי הבקבוק ושיטות לאיסוף נתונים.

צוות בלומברג כולל את אדית בר, מנכ”לית המרכז, שיר משעלי אקסטרמן, מנהלת מסלול הדאטה, פרופ’ ענבל יהב שנברגר, מלווה מקצועית לקבלת החלטות מבוססות נתונים, יעל אלבו, אנליסטית, זיו בר, מנהל חדשנות ויחידת הבוגרים ונורית נגבי, מנהלת הפרויקטים של המרכז.

זה המקום להזכיר כי לאחרונה סיים הדרג הניהולי בעירייה קורס בינה מלאכותית, כל זאת במטרה להכניס כלים חדשניים בעבודתם היומיומית של העירייה. במסגרת הקורס הועברו שיעורים בהובלת דניאל קובלר, יזם בתחום הבינה המלאכותית בארץ ובעולם, יחד עם חברת מתודיאן ובחסות הטכניון. בין השאר למדו מנהלי העירייה על שימוש בכלים דיאלוגים כמו ChatGPT ו-CoPilot, ג’ימיני וכן כלים כמו Dall-E3, MidJourney, Canva, SORA ועוד תוכנות שמאפשרות לייעל ולשפר את העבודה.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן