אור יהודה: מאות השתתפו בהרצאתו של הרב זמיר כהן

מאות תושבים השתתפו בהרצאתו של הרב זמיר כהן באור יהודה כחלק מהיערכות לחודש אלול האירוע התקיים בהיכל התרבות בעיר ביוזמת המחלקה לתרבות תורנית בניהולו של סגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, כחלק ממסורת שנתית המקדמת חיזוק רוחני וקהילתי

מאות מתושבי אור יהודה התכנסו השבוע בהיכל התרבות בעיר להרצאתו של הרב זמיר כהן במסגרת אירועי חודש אלול המוקדשים לרחמים וסליחות.

ההרצאה, שהתקיימה ביוזמת המחלקה לתרבות תורנית-מורשת ישראל בראשות סגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, הינה חלק ממסורת ארוכת שנים שמטרתה להעניק לתושבי העיר תמיכה רוחנית וחיזוק לקראת האתגרים איתם אנו מתמודדים במהלך השנה.

הערב התקיים בהשתתפות רב העיר, הרב ציון כהן, שנשא דברים מחזקים בפני המשתתפים, ורב הקהילה, הרב מאיר כהן, שהצטרף אף הוא לברכות לקהילה ולכלל תושבי העיר.

במהלך ההרצאה, שהוקדשה לעילוי נשמתו של אמנון מוכתר ז”ל שנרצח לפני כ-3 חודשים בפיגוע בקלקיליה, הרב זמיר כהן דיבר על חיזוק המסורת, אהבת חינם, וכבוד הדדי בין אנשים, הדגיש את חשיבותה של האמונה, והזכיר את ההשגחה העליונה ואת הניסים שמלווים את עם ישראל בתקופה הנוכחית. כהן בירך את חיילי צה”ל וכוחות הביטחון והוביל את הקהל בתפילה להחזרתם הבטוחה של החטופים.

סגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, ציין: “זו זכות גדולה לעירנו שהרב זמיר כהן מגיע בכל שנה לתרום מחוכמתו ולחזק את תושבי העיר, במיוחד בתקופה כה משמעותית לקראת השנה החדשה.”

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אני שמחה ומתרגשת לראות שמאות תושבי אור יהודה, נשים וגברים כאחד, מגיעים לקחת חלק באירועים משמעותיים אלו. בתקופה קשה ומאתגרת זו, השיחות של הרב זמיר כהן נותנות תקווה ואמונה להמשיך להיות חזקים ומאוחדים. אנו נמשיך לפעול להעצמת המסורת והמורשת היהודית באור יהודה בשיתוף פעולה עם רב העיר, הרב ציון כהן, ועם המחלקה לתרבות תורנית.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן