אור יהודה: החל האכלוס בשכונת נווה איילון

השכונה השנייה שמוקמת במסגרת הסכם הגג קיבלה אליה את הדיירים הראשונים. ליאת שוחט הגיעה לבקר אותם עם עוגה ושי, ומציינת: “נווה איילון תהיה פנינה אמיתית. השקענו ונמשיך להשקיע בה את הטוב ביותר”

שכונת נווה איילון, השכונה השנייה שמוקמת באור יהודה בשנים האחרונות כחלק מהחתימה על הסכם הגג בשנת 2017, החלה להתאכלס. הדיירים הראשונים קיבלו את המפתח לאחר שהחלו להתאכלס בשמונת הבניינים הראשונים שהוקמו בשכונה ברחוב שרה אהרונסון ומניה שוחט בפרויקט “השדרה” של היזם רמי שבירו.

בשבוע שעבר יצאה ראש העיר, ליאת שוחט, לקבל את פניהם של הדיירים הראשונים – בני הזוג סבטלנה ודוד גיל והעניקה להם עוגה עם הכיתוב “ברוכים הבאים לשכונת נווה איילון” יחד עם מנכ”ל העירייה, גיל ממון, והצוות של המינהלת. שוחט מציינת: “שכונת נווה איילון תהיה פנינה אמיתית ואנו השקענו ונמשיך להשקיע בה את הטוב ביותר. על אף העובדה שמדובר בשכונה שנמצאת בהקמה, היא תיהנה ממבני ציבור חדישים ומתקדמים ומאיכות חיים טובה מאוד במיקום מצוין. אני מברכת את דוד וגיל על כניסתם לדירה ומאחלת להם ולדיירים החדשים המון הצלחה”.

שכונת נווה איילון מוקמת בימים אלו במערב אור יהודה בין שכונת רמת פנקס לבין מתחם התעסוקה והמסחר “פארק נעימי”. כ-2,500 יחידות דיור יוקמו בו, כל זאת לצד פארקים ירוקים, גינות משחק, מוסדות חינוך חדישים ופורצי דרך, שטחי תעסוקה, מסחר ופנאי וכל השירותים העירוניים הנדרשים. השכונה ממוקמת בקרבת כביש 4, כביש 461 ו-412 סמוך לציר הקו הסגול של הרכבת הקלה ובצמידות למסלול העתידי של המטרו. בקרבת השכונה מוקם בימים אלו מתחם OPARK, מתחם התעסוקה והמסחר החדש של גוש דן בהיקף של כמיליון מ”ר.

לפני כשנתיים החליטה ראש העיר, ליאת שוחט, לקדם בשכונת נווה איילון שמות רחובות שייקראו כולן על שמות של נשים, וכך בכל האיזור אפשר למצוא את שמותיהן של גולדה מאיר, שושנה דמארי, אהובה עוזרי, עופרה חזה, רונית אלקבץ, רחל המשוררת, הנרייטה סאלד, ארבע אמהות, שרה אהרונסון, מניה שוחט, יפה ירקוני, דבורה הנביאה, לאה גולדברג, מרים נאור, הלנה כגן ונשים נוספות.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – אור יהודה בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן