אופק קריית אונו העפילה לליגת העל בטניס שולחן

מדובר בהישג כביר עבור המועדון העירוני בהובלת גל שמואל, שמוכיח התקדמות מרשימה משנה לשנה.

קבוצת טניס השולחן של מועדון אופק קריית אונו העפילה לליגת העל לגברים.

בתום משחקי פלייאוף העלייה שהתקיימו בנתניה, השיגה הקבוצה (שחקנים: יונתן שוסטרמן, אדיר דניאל ואסף חננאל) שני ניצחונות מול הפועל לוד (1:5) והפועל ירושלים (1:5) בדרך להבטחת הכרטיס לליגה הבכירה, תוך שהיא משלימה עונה היסטורית, עם 17 משחקי לליגה ללא הפסד (!)

במועדון ביקשו להקדיש את עליית הליגה לשניים משחקני המועדון:

ד”ר יאיר זלוף ז”ל, רב סרן (במיל’), מ”פ רפואה בגדוד 401. יאיר היה שחקן המועדון, זכה באליפות ישראל. יאיר נפל ב-10 באוקטובר בקרבות הטיהור בעוטף עזה. ויתר על המשך מסלול של ספורטאי מצטיין והלך לרפואה קרבית.

ירין אפרים ז”ל– שחקן באגודה בצעירותו, נרצח במסיבת נובה. בן 23 במותו.

רון מלכה סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט מסר : “ההישג הזה הוא חלק משורה של הישגים שזכינו להם בשנה האחרונה בענפים שלא כל כך מסוקרים אך זוכים לבית חם ותמיכה באגף הספורט. ברכות למועדון ולגל שמואל המנהל המסור, על ההישג הנפלא”

גל שמואל, מנהל מועדון אופק קריית אונו, התקשה להסתיר את ההתרגשות בסיום: “מטרה מרכזית שסימנו לעצמנו השנה, הייתה לחזור לשחק בליגת על בוגרים ולשמור על שאר הקבוצות בליגות שאפשר לרדת מהן, תוך כדי צבירת ניסיון והתקדמות כלל השחקנים בכל הליגות.  תוך כדי הרווחנו עליית ליגה לא צפויה מליגה שלישית לליגה שנייה, ולשמחתנו לאחר הרבה מאמץ מכולם גם חזרנו לליגת על בוגרים בה שיחקנו במשך 15 עונות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: טניס שולחן קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן