אומנות בועטת: נפתחה לציבור התערוכה הססגונית במכללת קיי, באר שבע

התערוכה פתוחה לקהל הרחב במהלל השבוע הקרוב

במהלך השבוע תוצג תערוכת סוף השנה של בית הספר לאומנויות ובית הספר לגימלאים “תרשיש” בעמותה לקידום פרויקטים של המכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי בבאר שבע

בעמותה לקידום פרויקטים במכללת קיי, מסכמים שנת לימודים נוספת עם תערוכת עבודות מיוחדת של הסטודנטים מבית הספר לאומנויות ובית הספר לגימלאים “תרשיש”.

התערוכה, שנפתחה ב-24 ביולי באירוע חגיגי ומרשים בנוכחות האמנים שעבודותיהם הוצגו, בני משפחותיהם, ואורחים רבים, פתוחה לציבור במהלך השבוע הקרוב.

המבקרים עד כה בתערוכה התפעלו מאוד מהיופי והאיכות של העבודות השונות שהוצגו. בין המיצגים ניתן לראות עבודות פיסול מקרמיקה וחומרים שונים, יצירות קדרות, מגוון עצום של ציורים לסוגיהם, עבודות פסיפס, וציורי הילדים המרהיבים.

מנהלת ביה”ס לאומנויות הגב’ רחל פלג מסרה:

“מלוא הערכה ותודות למורים האומנים של בית ספר לאומנויות שבזכות עבודתם המסורה ומקצועיותם זכינו להנות מתערוכה איכותית ומרשימה כל כך.
תודה מיוחדת לאוצרת התערוכה הגב’ אליזבת כהן, מורה אומנית בבית הספר לאומנויות ולמר איציק עזרן מקים התערוכה שעמלו רבות בהקמת התערוכה”.

גם מנהלת ביה”ס לגימלאים “תרשיש” הגב’ יעל אוזן, הודתה לכל המורים ולכל הסטודנטים על עבודות מרשימות ועל שיתוף הפעולה בין ביה”ס לגימלאים לביה”ס לאומנויות. יו”ר הועד המנהל של העמותה, ד”ר נורית זיידין סיפרה בהתרגשות על התערוכה:

“שמחתי ללוות את טקס הפתיחה של תערוכת האומנות ותרשיש, מדובר בתערוכה מרגשת ומעצימה. יפה היה לראות את ציורי ילדי החוגים לצד ציורי הבוגרים לסוגיהם. היה גיוון רב וכל זאת תודות לעבודתם המסורה של מורי בית הספר”.

“תערוכת סוף השנה שנפתחה לציבור היא מרשימה ומיוחדת. היצירות נבחרו על-ידי הסטודנטים בבחירה חופשית, מבלי שנקבע קו תוכן אחיד. לסטודנטים ניתנה האפשרות להציג את היצירות הקרובות לליבם. היצירות והתוצרים הינם מדהימים ומרשימים. מודה לכל מי שלקח חלק בעשיה”, סיכם מנכ”ל העמותה לקידום פרוייקטים במכללת קיי, מר אלכס פישמן.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מכללת קיי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן