אגף הרווחה ברמלה למען האזרחים הוותיקים

חלוקת המים לאזרחים הותיקים הינה פעולה אחת מני רבות, כחלק ממתן שירות מיטבי של העירייה

בצל המצב הביטחוני המורכב, עיריית רמלה מתגייסת למען אזרחיה הוותיקים. אגף הרווחה בעירייה חילק השבוע מאות שישיות מים לאזרחים ותיקים שמוגדרים כאוכלוסיית תל”ם (תשומת לב מיוחדת).

היוזמה נועדה להבטיח את רווחתם וביטחונם של הוותיקים שבשעת חירום זקוקה לסיוע של הרווחה בעיקר עקב היעדר עורף משפחתי בעת הזאת.

פעולת החלוקה התבצעה בשיתוף פעולה רחב של עובדי העירייה, אבות בית של קהילות תומכות ותשעה בני נוער מיחידת הנוער העירונית שנרתמו למשימה. יחד, הם שינעו את בקבוקי המים עד לבתיהם של האזרחים הוותיקים, ודאגו לכך שכולם יקבלו את המים שהם זקוקים להם.

ראש העיר, מיכאל וידל, התייחס למבצע החלוקה ואמר:

“בזמנים קשים אלו, חשוב לנו לדאוג לאוכלוסיות המיוחדות ולוודא שהן מקבלות את כל הסיוע הנדרש. אני גאה לראות את שיתוף הפעולה הנהדר בין כל הגורמים המעורבים ואת רוח ההתנדבות של בני הנוער שלנו.”

מנהל אגף הרווחה בעיריית רמלה, אייל קהלני הוסיף:

“אנחנו פועלים ללא לאות על מנת לוודא שכל אזרח ותיק בעיר מרגיש מוגן ומטופל. המטרה שלנו היא להעניק להם את כל התמיכה שהם זקוקים לה, במיוחד בזמנים כאלה.”

בני הנוער שהשתתפו בחלוקה הביעו אף הם את תחושת הסיפוק שלהם מהמשימה. “זה היה מרגש לראות כמה זה חשוב לאזרחים הוותיקים,” סיפרה אחת מהמתנדבות. “אנחנו שמחים שיכולנו לעזור ולתרום.”

חלוקת המים לאזרחים הוותיקים היא חלק מהמאמצים הרבים של עיריית רמלה להבטיח את רווחתם וביטחונם של כל תושביה במהלך התקופה המורכבת הזו. יוזמות כמו זו משקפות את המחויבות של העירייה להעניק שירות מיטבי וזמין לכלל התושבים, ולהבטיח שלא ישארו מאחור.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן