אגף הביטחון באור יהודה אירח את כנס הקב”טים של משרד החינוך במחוז ת”א

כ-100 קב”טים של מוסדות חינוך ורשויות מקומיות השתתפו בכנס משולב יחד עם משרד החינוך, פיקוד העורף ומשטרת ישראל בסימן מלחמת “חרבות ברזל”

כ-100 קב”טים של מוסדות חינוך ורשויות מקומיות השתתפו בשבוע שעבר בכנס בראשות תחום ביטחון, חירום ובטיחות מחוז תל אביב משרד החינוך, המשולב עם פיקוד העורף ומשטרת ישראל, שהתקיים בשבוע שעבר במשכן למוזיקה ולמחול באור יהודה. את הכנס אירח אגף הביטחון בראשותו של כפיר אדרי יחד עם אביב גורי, אחראי מקלטים וחירום.

הכנס שהתקיים בזמן הלחימה ברצועת עזה והחזית הצפונית עסק בדרכי ההתמודדות של אגפי הביטחון והקב”טים אל מול האתגרים הגדולים כתוצאה מהמלחמה המתמשכת, בהיבטים של מיגון מוסדות חינוך וקיום פעילויות חינוכיות תחת החשש המתמיד של מתקפת טילים ואיומי טרור. עוד דנו במשמעויות של הקמתם של מרכזי קליטה ופתיחתם עבור אזרחים בתוך בתי הספר, באולמות ובכיתות, היערכות מערכת החינוך לתרחיש לחימה צפוני ונערכה פרידה מהפורשים וממסיימי תפקידים.

בכנס השתתפו ונשאו דברים בין היתר גם ראש העיר, ליאת שוחט, כפיר אדרי, מנהל אגף חירום וביטחון, גב’ קרן וייס, קב”טית מחוז תל אביב, אל”ם חי רוקח, מפקד מחוז דן פקע”ר, רפ”ק תומר עובדיה, חטיבת האבטחה משטרת ישראל ומנהלת המחוז במשרד החינוך, הגב’ חיה שיטאי.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה בדבריה: “מלחמת חרבות ברזל גלגלה לפתחינו אתגרים שונים ומורכבים שאיתם התמודדנו ואנו ממשיכים להתמודד גם כיום. הדאגה לביטחונם של ילדי אור יהודה ולכלל התושבים עומדת לנגד עינינו כל העת. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאגף הביטחון בראשותו של כפיר אדרי, ולשותפים שלנו בפיקוד העורף ומשטרת ישראל על עבודה מסורה לאורך כל ימי הלחימה”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן