אבל באילת | נשבר הלב: בני מחלוף הלך לעולמו

בני מחלוף, ידוע בטוב ליבו ובעזרתו הרבה לזולת בעיר אילת, נשם את נשימתו האחרונה בשבת, לאחר שלא יכל יותר למחלה הארורה.

התמונה האחרונה שפרסם בני מחלוף ברשת הפייסבוק הייתה ב-3 בדצמבר, בדיוק לפני שבוע ימים. כולם האמינו שהוא יצליח לנצח את המחלה הארורה אבל השבת, הוא נשם את נשימתו האחרונה – והותיר רבים בהלם.

עצב רב ירד על העיר אילת. בני מחלוף, היה אהוב על הבריות, ידוע בטוב ליבו ובעזרתו הרבה לזולת. בנו גיא כתב לפני דקות אחדות בפייסבוק: “אני לא מאמין שאני כותב את זה אבל אני כואב להודיע על מות אבי היקר לאחר שהמחלה הארורה ניצחה אותו… מועד הלוויה נקבע למחר בשעה 14:30 בבית העלמין אילת”.

רבים ספדו לבני ז”ל ברשת החברתית. “לא נתפס פשוט הלם מוחלט, איש יקר תמיד עם חיוך תמיד עוזר לזולת, רק לפני כמה ימים איחל לי מזל טוב רק שבוע שעבר פגשתי אותו תמיד עם חיוך תנוח על משכבך בשלום חבר יקר”, כתב אחד מחבריו.

נוספים כתבו: “שלום חבר. איש יקר. זכיתי להכיר אותך, בן אדם טוב לב, תמיד מחייך”; “בנימין!! הייתי קורא לך כל הזמן…מי שנפטר בשבת נחשב צדיק..מלאך המוות לא עובד בשבת אלא אליהו הנביא מגיע ולוקח את את הנשמה ישר לגן עדן. זכיתי להכיר יהודי צדיק …תנוח אח שלי היקר. נפגש בגאולה”; אילת מדממת בלכתך, חבר יקר – ג’נטלמן זו בדיוק ההגדרה למי זה בני, תמיד מכבד אוהב ודואג, הלב שלך נקי, היית לי כתף, תמכת וחזקת אותי, בימים לא קלים שלי. אלוהים יודע כמה היית שם בשבילי מכול הלב”.

כאמור הלוייתו של בני מחלוף, מחר (ראשון) בשעה 14:30 בבית העלמין באילת. יהיה זיכרו ברוך.

צילום: פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן