אביבית המנטורית: ראיון עם הגורו לתורת הזוגיות, אביבית בר זוהר, שמקיימת הרצאות לנשים בפנטהאוז המפואר שלה ברחובות

הגורו לתורת הזוגיות, מקיימת הרצאות לנשים בפנטהאוז המפואר שלה, במרכז העיר רחובות ומדברת באופן נחרץ על כל מה שבעיניה החשוב ביותר: טיפוח אובססיבי לצד לבוש חשוף ופתייני. וחוץ מזה, אביבית בר זוהר לא מבינה מה רוצים ממנה: “המראה שלי פותח לי דלתות בכל העולם כי בעולם מעריכים את היופי שלי ואת האינטליגנציה שלי ובארץ אין את הדבר הזה שמקבלים מישהי שהיא קצת שונה מהם – וזה בסדר. אין לי על מה להתנצל, בחיים לא תשמעי אותי יושבת ומתנצלת על מי שאני כי זאת אני”.

רגע לפני שאתם קוראים את הריאיון עם בר זוהר, קחו נשימה ארוכה. לא קל לעכל אותה. מצד אחד היא מושא חלומותיו של כל גבר: משפחתית, מתוקתקת להפליא מכף רגל ועד ראש, אוהבת ללא גבולות, בשלנית בחסד עליון ובעלת לב רחב. מצד שני בר זוהר מוחצנת, ברורה וחדה כתער, לא דופקת חשבון, קונה רק מותגים – יש לה (גם) ארון כתרים (“הרי אני מלכה!”) והכל חייב להיות במינימום בין לואי ויטון לקוקו שאנל. היא לא סוחבת שקיות לאחר שהיא עורכת שופינג (“תמיד מי שאיתי מרים לי. אני אסתובב עם שקיות?”) – ולא, היא ממש לא מתכוונת להתנצל על חיבתה לגברים עשירים כלל. “אני לא מכירה אשה מפורסמת מישראל שלא התחתנה או יוצאת עם גבר עשיר”, היא מבהירה, “אני לא מוכנה שאף גבר יגיד לי להביא לו כסף. אני רוצה שיביאו לי! אני רוצה לקבל ואני רוצה להיות המלכה – ואם אני לא המלכה, אני לא מעוניינת להיות. יש קוראים שיחשבו ‘היא מנצלת גברים’, אז מה? גם גברים מנצלים כל אישה ואישה”.

בעודה מטיילת בארצות הברית, בשלהי השבוע, תפסנו אותה לשיחה רגע אחרי שהעלתה לסטורי עוד סרטון – הפעם כשהיא מתרגשת ממראה סנאי (!!). לאחר כמה רגעים היא כבר תצא לארוחה עם הדוגמנית לירז דרור ובעלה או תעשה עוד סיבוב שופינג בחנויות אה לה קוטור. בר זוהר (שאגב, הספיקה לנחות אמש בישראל) ממתגת את עצמה כגורו לזוגיות ומערכות יחסים, מארחת בפנטהאוז היוקרתי שלה נשים בגילאים שונים ולהן היא מעניקה שלל עצות למציאת זיווג, שמירה על זוגיות לטווח ארוך ובוודאי למניעת בגידות. את החלל העצום של דירתה היא לא מנקה לבד.

לצורך כך היא משכירה את שירותיה של סימה העוזרת. “כל יום יש תחזוקה מלאה של הבית, סימה אחראית וזה מבחינתי מצרך בסיסי”, היא אומרת, “הבגדים צריכים להיות מסודרים, כך גם הנעליים והאבק”. ויש לה המון מה לסדר: הגרדרובה שלה כוללת מאות פריטי לבוש בכל חדר, חלקם נלבשו רק פעם אחת וחלקם טרם זכו לאירוע המתאים. “כשיש לך חבר הוא קונה לך מתנות?”, היא שואלת ברצינות ועונה מיד, “אז גם לי. פרחים נובלים ולכן אני מעדיפה שלא לקבל פרחים. יש כאלה ששולחים פרחים אבל זה בא כתוספת, זו לא המתנה המרכזית. יש כאלו שיגידו שאני שטחית, פרחים נובלים ולא בא לי עליהם זה הכול  – עקבים זה לנצח, גם לואי (ויטון)”.

“את יודעת”, היא אומרת ברצינות, “בכל העמותות להעצמה נשית אומרים ‘תמיד תהיי מי שאת, תעשי מה שטוב לך’, אבל כולם אומרים את זה כסלוגן. משום מה כשזה מגיע למימוש, כולם מתקפלים וכשאני באה ועומדת ואומרת כבל עם ועדה ‘אני, אביבית בר זוהר, עושה מה שבא לי, טוב לי לעשות מה שבא לי וכן, עשיתי ציצי ועשיתי טוסיק – פתאום כל הבחורות הצבועות יוצאת מחוריהן: ‘מה זה? מה היא עשתה? איך היא מרשה לעצמה? תראי איך היא נראית. בואי נשים את הדברים על השולחן: אני לא הבחורה היחידה במדינת ישראל שעשתה סיליקון! כל אלו שמדברות עליי ומאחורי גבי – הן בעצמן עשו סיליקון, כולן עם בוטוקס ויושבות כמו פרינססות בווילה בהרצליה פיתוח כשהבעלים שלהן בחו”ל ולא בטוח שלבד. כולם מסתכלים עלי, אומרים בטח היא סתומה ואני שואלת למה? למה נופלים רק עליי?”.

למה באמת?

“אני תוססת, יש לי המון שמחת חיים ולהמון אנשים מאוד קשה לקבל את זה. יש כאלה שמפרשים את זה כטיפשות או כבורות אבל אני בן אדם מאוד חכם עם חמש יחידות במתמטיקה, חמש יחידות באנגלית, אני דוברת את השפה על בוריה, הגברתי את המקצועות פסיכולוגיה, סוציולוגיה ותנ”ך. יש לי את כל המכלול הזה שאנשים נוטים לא לייחס לו חשיבות ולשים את זה בצד ולהגיד ‘אוקיי, יש לה ציצים, יש לה עיניים, יש לה שפתיים, בטח היא סתומה’. המראה שלי פותח לי דלתות בכל העולם כי בעולם מעריכים את היופי שלי ואת האינטליגנציה שלי ובארץ אין את הדבר הזה שמקבלים מישהי שהיא קצת שונה מהם – וזה בסדר. אין לי על מה להתנצל, בחיים לא תשמעי אותי יושבת ומתנצלת על מי שאני כי זאת אני”.

בואי נדבר על ההרצאות שלך. במה מדובר?

“אלו הרצאות שאני עושה לנשים על העצמה זוגית, העצמה נשית. אני אלמד אותך את הדרך לשמור על הגבר שלך, אגרום לך להעצים את הקשר ביניכם, לאהוב באמת ולעשות את הדברים הנכונים שיש בכל זוגיות. אני עוזרת לכמה מהנשים להיכנס לדיאטה, עושה להן תפריט ומלווה אותן. אני יודעת להביא אשה למצב שהגבר יתאהב בה עד מעל לראש, עד שתקבל טבעת יפה גדולה כמובן ושיכרע ברך, כי מגיע לכל אשה שיאהבו אותה 24/7, אנחנו הזן החזק והשולט ובלעדינו גברים הם כלום. יש תורה, יש חוקים מסודרים: אם תרצי – יהיה לך, אם תאהבי את עצמך – יאהבו אותך וחלומות יתגשמו אם תגשימי אותם”.

את מדברת גם על נושא הבגידות לא מעט…

“את רוצה שהוא לא יבגוד בך? את תתנהגי כמו האשה שהוא התאהב בה. את רוצה שהוא לא יבגוד בך? תהיי סקסית ותפסיקי לשים את הטרנינג עם השרוול הזה שאת דופקת עלייך, לכי תתאפרי, תטפחי את עצמך, תעשי צבע על הראש, תלבשי בגדים סקסיים למענו. מה קרה? העולם יחרב? מה את דופקת גולף ומכנסי ג’ינס שרחבים עלייך בעשר מידות? למה? כך את רוצה שהוא יימשך אלייך? לא! כך הכוסית הראשונה שהוא יראה ברחוב – הוא יסתכל עליה ולא עלייך. יתרה מכך, אל תתני לגבר שלך להתחנן אלייך לסקס, את צריכה לבוא אליו ולרצות איתו ביחד. קחי אותי למשל, הגבר שלי לא יכול לצאת מהבית אם לא היו בינינו יחסים אינטימיים. לא מעניין אותי שהוא מאחר לעבודה, לא מעניין אותי שאני צריכה ללכת. אני אקום לפני, אני אהיה איתו, אני אנשק אותו, אני אוהב אותו, אני אהיה איתו באינטימיות ואחרי זה אני אלך לסידורים שלי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן