תנו למומחים למצוא למענכם כוח אדם לעבודה המתאימה

חיפוש כוח אדם מתאים הוא כבר מזמן אינו משימה קלה לביצוע למחלקת משאבי אנוש בחברה גדולה או קטנה. אם פעם אפשר היה לפרסם מודעה בעיתון ולהתמודד עם מי ששולח קורות חיים בדרך הישנה ומתקבל לראיון אם נתוניו נמצאו מתאימים, היום זה עניין שמורכב גם ממבחני מיון וממטלות שיש לפעמים לעשות, כדי למצוא את מי שבאמת מתאים לא רק לעבודה אלא גם למטרות שלכם. לשם כך התפתחו חברות כוח אדם שמחפשות מועמדים מתאימים לכם או מחזיקות מאגרי עובדים בענפים שונים שיהיו זמינים גם לעבודות לתקופות קצרות טווח. לכל כוח אדם עבודה שמתאימה לו אבל צריך למצוא אותה ואת מקום ההשמה המדויק על מנת שיוכלו ליהנות מהפרודוקטיביות והמוטיבציה של עובדים כאלה שמצאו את הבית השני שלהם

חיפוש כוח אדם מתאים הוא כבר מזמן אינו משימה קלה לביצוע למחלקת משאבי אנוש בחברה גדולה או קטנה. אם פעם אפשר היה לפרסם מודעה בעיתון ולהתמודד עם מי ששולח קורות חיים בדרך הישנה ומתקבל לראיון אם נתוניו נמצאו מתאימים, היום זה עניין שמורכב גם ממבחני מיון וממטלות שיש לפעמים לעשות, כדי למצוא את מי שבאמת מתאים לא רק לעבודה אלא גם למטרות שלכם. לשם כך התפתחו חברות כוח אדם שמחפשות מועמדים מתאימים לכם או מחזיקות מאגרי עובדים בענפים שונים שיהיו זמינים גם לעבודות לתקופות קצרות טווח. לכל כוח אדם עבודה שמתאימה לו אבל צריך למצוא אותה ואת מקום ההשמה המדויק על מנת שיוכלו ליהנות מהפרודוקטיביות והמוטיבציה של עובדים כאלה שמצאו את הבית השני שלהם.

כוח אדם ארעי לפרויקטים שונים

אחת המטרות העיקריות שעמדו בפני חברות כוח אדם עבודה של פעם הייתה להחזיק במאגרי כוח אדם מיומן ומומחה בתחומים שונים לעבודות ארעיות או להחלפות שונות. זה משתלם לכולם כשיש עובדים קבועים של חברה כזאת שנשלחים בכל פעם למקום אחר וממלאים מקום או עובדים בפרויקטים המשתנים שזקוקים להם, מבלי שיצטרכו לבזבז זמן על התאמתם לתפקיד למשך זמן רב אלא הם מגיעים מוכנים עם הידע. יש עבודות עונתיות או משרות שבהן ברור שצריך תגבור או תוספת כוח אדם רק לתקופה וחברת כוח אדם כזאת יכולה לשלוח עובדים שכבר עברו מיונים והוכיחו את עצמם אישית ומקצועית. לחברות ששוכרות את שירותיהם זה משתלם משום שההעסקה שלהם חוסכת זמן של מיונים וחיפושים והתחייבויות לטווח ארוך שאין ביכולתם להציע. מבחינתם, עומד לרשותם כוח אדם מיומן בצורה מסודרת שאפשר לסמוך עליו תמיד והוא זה שמתגבר אותם בשעת הצורך.

מיקור חוץ כהעסקה מועדפת

לכל תפקיד כמעט אפשר למצוא מיקור חוץ במקום העסקה קבועה מבלי לפגוע בתנאי ההעסקה של העובדים. עובדים שעומדים לשירות החברות שמזמינות אותם יכולים לעבוד שם שנים רבות בהסכם מיוחד כזה, מבלי שיקבלו שם קביעות אם היא נהוגה שם אבל מבלי להתפשר על תנאים טובים שמגיעים להם. הגמישות בהעסקה כזאת מאפשר להם גם להתנייד מחברה לחברה הודות לתפקיד ולמקצוע המבוקשים שלהם ולכן הם יכולים גם להרגיש ביטחון ויציבות גם כאשר מסיבות שונות צריך להעביר אותם לחברה אחרת. זה נוח לכולם במיוחד כשהתנאים והביקוש משתנים ובכך הם מסתגלים טוב יותר לתחרות במשק על העסקת הטובים ביותר. חברות שמעדיפות תגבור עובדים על ידי מיקור חוץ מבטיחות לעצמן את כוח האדם הטוב ביותר בתחום הזה מבלי להתפשר על כך.

קבוצת תגבור לכוח אדם איכותי

קבוצת תגבור מציעה פתרונות השמה וגיוס של כוח אדם שונים ומגוונים למטרות המשתנות בשוק התעסוקה בישראל, במנעד רחב של תפקידים שונים, ממיקור חוץ במגוון תפקידים, דרך שמירה ואבטחה ועד שירותי אדמיניסטרציה, סיעוד ובריאות, תוך שמירה על עקרונות אחריות חברתית. שירותי כוח האדם כוללים גיוס כוח אדם למיקור חוץ. קבוצת תיגבור מציעה את שירותיה בישראל ובעולם והיא הוקמה בשנת 1978 ונסחרת בבורסה כשהיא אחת משלוש קבוצות כוח האדם הגדולות והמובילות בישראל.

אתר החברה: https://tigbur.co.il/

 

 

צילום: Shutterstock

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן