תכירו את כלי הביוטי החדשני שמשתלט בעולם על הטיק טוק

המותג הבינלאומי INTUITION מציע סכין חדשנית ומקצועית לחידוש עור הפנים ומראה חלק וזוהר: INTUITION DERMA GLOW

עולם הביוטי המתחדש כל העת, לא שוקט לרגע. את הבאז העכשווי, מצאנו בחידוש שמגיע היישר מארצות הברית, שם הפך לבשורה של ממש: הדרמפלנינג – טיפול ייחודי לטיפוח עור הפנים. 

המותג הבינלאומי INTUITION מציע  סכין חדשנית לנשים: INTUITION DERMA GLOW  (אינטואישן דרמגלואו), כלי ביוטי מקצועי, שכבש את הטיק טוק בעולם, המיועד לפעולת הדרמפלינג, המסייע  למראה עור פנים חלק וזוהר, מסיר שערות עדינות, ומשפר ומחליק את מרקם העור, ע"י פעולת פילינג עדינה המסייעת בספיגה טובה של קרם הפנים/ סרום, וליצירת בסיס מושלם למריחת מייקאפ. 

דרמפלנינג הוא טיפול מיוחד לטיפוח העור, המתבצע באמצעות סכין בעלת להב אחד, מסיר תאי עור  ומחדש את מראה עור הפנים.  הטיפול  גורם לעור להיראות חלק ורענן,  ע"י מסיר תאי עור מתים, פגמים ופסולת, וחושף מראה חדש וזוהר. הטיפול מותאם אישית לפי סוג העור וצרכיו של כל מטופל.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת העור מסבירה: "דרמפלנינג זהו אחד מהטרנדים ששרפו את הטיקטוק בחודשים האחרונים, וכמו כל טרנד יש לו יתרונות אם נשתמש במוצר כמו שצריך. הטרנד החדש יכול לשפר משמעותית חדירת חומרים פעילים ולתת מראה זוהר לעור הפנים ואני ממליצה לעשות אותו  כפעמיים בחודש,  וגם אז יש לבצע כמו שצריך, להשתמש אך ורק בסכין מקצועית ולעבוד איתה ע"פי הנחיות. אני לא ממליצה למי שיש עור עם פצעים, מחלות עור או שיעור יתר לעשות    טיפול  זה מבלי להתייעץ קודם עם רופאת עור."

סכין הדרמגלואו מבית אינטואישן ייחודית במבנה שלה כך, בכך שהיא מסירה רק את פלומת השיער הרכה ואיתה את שכבת תאי העור המתים, באופן עדין ובטוח. כמו כן , התהליך אינו גורם לשיער לגדול שוב כשיער עבה או כזיפים קשים. השיער שיצמח מחדש יהיה אותה פלומה שהייתה שם גם קודם, עד הטיפול הבא בדרמגלואו. 

תהליך הדרמפלנינג אינו גורם לפצעונים, יש מי שחוששת שתהליך זה, יגרה את העור ויגרום להופעת  פצעונים או אקנה,  זה אינו נכון כלל. הפעולה מסירה את התאים המתים משכבת העור החיצונית בלבד ומסירה בעדינות פגמים קטנים כך עור הפנים הופך לחלק וזוהר יותר. בכל מקרה, במידה ויש פצעונים או אקנה, מומלץ לא להשתמש במכשיר!

מתאים לכל סוגי העור,  כולל לעור רגיש במיוחד וזאת בשל הסכין העדינה והמדויקת. ומי שלא  בטוחה, יכולה להתייעץ  עם אנשי מקצוע בתחום בריאות העור, שמכירים את עור הפנים שלך.

הוראות השימוש: תחילה יש לנקות את עור הפנים ולייבש. לפני השימוש למרוח סרום /שמן, יש להחזיק  את הידית בזוית של 45 מעלות ולהחליק מלמעלה למטה על העור באמצעות תנועות קצרות וקלות כלפי מטה, עם היד החופשית  מומלץ למתוח העור.  יש לנקות את הלהב בהתאם לצורך ע"י החלקתו על פיסת בד והסרת השאריות, בסיום  למרוח קרם לחות לפנים ולהשתמש בכיסוי הלהב לאחר השימוש. (מומלץ להחליף  את הלהב לאחר 1-3 שימושים). אין להשתמש במקרים של אקנה, פצעים ורגישות בעור.

המחיר לצרכן: הידית +2 סכינים: 79.90 ₪. ושלישיית סכיני דרמגלואו (ריפיל) – 59.90 ₪.
להשיג בבלעדיות  ברשת סופר פארם.

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לוי/ יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן