תיעוד: סכסוך השכנים באילת עלה שלב

צפו בתיעוד: בעקבות סכסוך מתמשך – באמצע היום באילת ניקב תושב העיר גלגלי רכב ונמלט מהמקום

במסגרת מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בתופעת הבריונות – חטיבת התביעות של משטרת ישראל במרחב אילת, הגישה כתב אישום כנגד חשוד שניקב באמצעות סכין שני גלגלי רכב בצהרי היום בשכונת מגורים במרכז העיר אילת כל זאת על רקע סכסוך עם בעל הרכב

בתאריך 3.6.24 התקבל דיווח במשטרת מרחב אילת ע”י תושב העיר כי כאשר הגיע לרכבו אשר עמד בחנייה הסמוכה לבניין מגוריו, מצא כי שניים מגלגליו ללא אוויר, וכשבחן אותם מקרוב מצא בהם נקובים רבים שנגרמו ככל הנראה כתוצאה משימוש בחפץ חד.

בו במקום פתחה משטרת אילת בחקירת נסיבות האירוע, ותוך זמן קצר, הודות לפעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות החשוד (תושב אילת, יליד 1988) ועצרו אותו לחקירה. בעת חיפוש על גופו איתרו השוטרים סכין שהעלתה את חשדם כי עימה ביצע החשוד את המעשה (מצ”ב תמונת הסכין).

מחקירת האירוע עולה כי בין הקורבן לחשוד קיימת היכרות מוקדמת ובשל סכסוך מתמשך ביניהם, גמל בליבו החשוד החלטה לחבל ברכבו של הקורבן, על פי החשד על מנת לאיים עליו ולטעת בו תחושת פחד. וכך בצהריי היום, ללא היסוס, הגיח החשוד לחניית בניין מגורים מרכזי בעיר, וחיבל בגלגלי הרכב של הקורבן.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ע”י בימ”ש השלום באילת.

בימים אלו, בתום פעולות החקירה, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, מרחב אילת, כתב אישום כנגד החשוד המייחס לו עבירות חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא למטרה כשרה.

פקד עו”ד ליטל סגל מלכה, תובעת פלילית שלוחת תביעות אילת: “לאור נסיבות העבירה, בייחוד לאור כך שהנאשם ביצע את העבירה לאור יום באזור מגורים במרכזה של העיר אילת, רק בשל סכסוך בינו לבין הקורבן, אין להסתפק בחלופה אחרת מלבד מעצרו של הנאשם, שכן כל חלופה אחרת לא תמנע מהנאשם מלחזור על מעשיו אלה. במקרה זה אינטרס ההגנה על הציבור גובר על האינטרס במתן חירותו של הנאשם”.

צפו בתיעוד:

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן