תיעוד מזעזע: דובר צהל נכנס למנהרה בה נרצחו החטופים

מטה משפחות החטופים לאחר חשיפת סרטון המנהרה: ״זוועה שלא ניתנת להכלה, כך מוחזקים 101 חטופים קרוב לשנה״

תיעוד מזעזע שודר בהצהרתו של דובר צה”ל במנהרה בה הוחזקו החטופים כרמל גת ז”ל, עדן ירושלמי ז”ל, הירש גולדברג-פולין ז”ל, אלכסנדר לובנוב ז”ל, אלמוג סרוסי ז”ל ורס”ר אורי דנינו ז”ל. כך נראו רגעיהם האחרונים >>

מטה משפחות החטופים לאחר חשיפת סרטון המנהרה: ״זוועה שלא ניתנת להכלה, כך מוחזקים 101 חטופים קרוב לשנה״

הערב נחשף התיעוד מתוך מנהרת הזוועות בה שהו; כרמל גת, הירש גולדברג-פולין, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי, אורי דנינו ועדן ירושלמי כמעט 11 חודשים ארוכים תחת התעללות, רעב, בידוד, חוסר אוויר ופחד קיומי משתק. הם סבלו ושרדו עד שקליעי מחבלי החמאס קטעו את חייהם.

ידע כל אזרח בישראל הערב, כך מוחזקים עוד 101 חטופים בעזה! הם שם, סובלים, רעבים, מותשים ומעונים. אין להם אוויר. מה שמחזיק אותם זו רק התקווה שנמשיך להילחם עליהם. על כולם, החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה בארצם.

ראש ממשלת ישראל ושרי הממשלה מחזיקים באחריות משותפת לגורלם ולשלומם של החטופים שלנו. מהאחריות הזו לא ניתן לברוח ואת ההפקרה הזו אי אפשר למסמס. שתיקתם וחדלונם חסרי אח ורע בתולדות המדינה. ההיסטוריה תבוא איתם חשבון לדיראון עולם.

ידעו 101 החטופים שמוחזקים במנהרות הזוועה בעזה, אזרחי ישראל לא יוותרו עד שתשובו! החיים לשיקום והנרצחים לקבורה. שער בגין בקריה בתל אביב. ביחד נרעיד את המדינה. ביחד נחזיר את כל החטופים הביתה, עכשיו.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן