תושב נתיבות מואשם בעבירות מין בקטינות וסחיטה באיומים

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בצלאל עזיזי, בן 20 מנתיבות, המייחס לו ביצוע עבירות מין הכוללות גרם אינוס, סחיטה באיומים, מעשים מגונים ובעילה אסורה בהסכמה.

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בצלאל עזיזי, בן 20 מנתיבות, המייחס לו ביצוע עבירות מין הכוללות גרם אינוס, סחיטה באיומים, מעשים מגונים ובעילה אסורה בהסכמה. לפי כתב האישום, עזיזי ביצע את העבירות בארבע קטינות, אשר שלוש מתוכן היו מתחת לגיל 14 בעת ביצוע העבירות ואחת מתחת לגיל 16.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, עזיזי פנה לקטינות באמצעות חשבונות ברשתות החברתיות – "טיקטוק", "סנאפצ'אט" ו"וואטספ", הפנה אליהן התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ביקש מהן שישלחו לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ושלח להן תמונות וסרטונים של איבר מינו ותכנים פורנוגרפיים נוספים.

בחלק מהמקרים, נענו הקטינות לבקשותיו של הנאשם ובהתאם להנחיותיו, שלחו סרטונים וניהלו שיחות וידאו בעלות אופי ותוכן מיני כאשר לא שלחו לו את מה שביקש איים עליהן כי יפיץ תמונות ששלחו לו בהתכתבויות קודמות.

באחד המקרים שלח עזיזי לקטינה יותר מ-100 תכני פורנוגרפיה וביקש ממנה סרטונים שלה בעירום ותכנים נוספים. הקטינה שלחה לו והוא שלח לה סרטונים ותמונות של איבר מינו, תוך ששמר את הסרטונים שלה והשתמש בהם על מנת לאיים עליה.

במקרה נוסף, פנה עזיזי לקטינה בת 13 ואיים עליה שאם לא תשלח לו תמונות עירום הוא יפגע במשפחתה. הקטינה נבהלה ושלחה לו תמונות של נשים שמצאה באינטרנט, אך לאחר איומים חוזרים שלחה לו תמונות של החזה שלה. עזיזי צילם את התמונות ואיים עליה שיפיץ אותן אם לא תשלח לו תמונות עירום נוספות.

 הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

◼️ לחדשות נתיבות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן