תושב בני ברק השתולל בקופת חולים לאומית

החשוד השליך אבן שכמעט פגעה בילדה שחלפה במקום- שוטרי תחנת בני ברק- רמת גן עצרו חשוד שהתפרע בקופת חולים בבני ברק; עם סיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום

דיווח התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שהשתולל בסניף קופת חולים ברח’ יהודה הלוי בבני ברק, לפני כשבוע.

.שוטרים הגיעו למקום ועצרו החשוד לחקירה שבסיומה נכלא.

על פי החקירה שנוהלה בתחנת בני ברק- רמת גן, תוך איסוף ממצאים וראיות, החשוד הגיע בבוקר לקופת החולים ודרש לקבל מרשם לתרופות שאותן כבר קיבל. הצוות ביקש את הכרטיס של המטופל ובתגובה הוא החל להתפרע במקום, דפק את ראשו בקיר גבס וגרם לחור בקיר. החשוד יצא, נטל אבן, העיף אותה לכיוון המרפאה וכתוצאה מכך הזכוכית התנפצה. באותה העת חלפה במקום ילדה שכמעט ונפגעה ממעשה החשוד במכוון.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת”א הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין היזק לרכוש מזיד, התנהגות פרועה במקום ציבורי, ניסיון תקיפה סתם וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות שמתרחש וחוקרת כל אירוע בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם כל המעורבים ותפעל ביד קשה באירועי אלימות.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן