תאונת דרכים קטלנית על כביש 90 בערבה, סמוך לחצבה 

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה

במוקד 101 של מד"א במרחב נגב התקבל דיווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב כביש 90 צפונית לחצבה, בק"מ 164. לזירה הוקפצו כוחות של כבאות והצלה ממחוז דרום, כוחות צה"ל ומסוקים לסיוע בחילוץ מהיר.

 

 

צוותי כיבוי והצלה מתחנת דימונה, תחנת ספיר וצוותי מתנדבים מחצבה ויישובי הכיכר יצאו למקום, ובהגיעם זיהו תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב ושני לכודים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 4 אנשים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים וקובעים את מותם. ומעניקים טיפול במקום לשני פצועים במצב בינוני.

הצוות הראשון של כבאות והצלה מתחנה אזורית דימונה שהגיע למקום מחצבה כפיר ויאיר פעלו בנחישות, תחת פיקודו של רשף ימין יהושוע ראש המשמרת, הצוות החל בפעולות חילוץ הלכודים, סריקות אחר לכודים, ושלילת לכודים נוספים, ניתוק מקורות אנרגיה וסיוע לגורמי הרפואה שנכחו במקום.

פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של ארבעה, מהם: נהג רכב, גבר כבן 35 שנסע לבדו ברכב, ואת מותם של שלושה נוסעים מהרכב השני בהם: גבר כבן 45 , נערה כבת 13 ונערה כבת 14.

בנוסף חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוקים לבית החולים שני פצועים, בהם: אישה כבת 40 במצב קשה, בהכרה, עם חבלות בבטן ובאגן, ונער כבן 17 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

חובש רפואת חרום במד"א יונתן נריסנה וחובש בכיר במד"א אלי שריקי סיפרו:

"הגענו מהר מאוד למקום וראינו במרכז הכביש שני כלי רכב מעוכים והמולה מסביב, ביצענו סריקה מהירה וראינו שישה נפגעים בתאונה הקשה הזאת, באחד מכלי הרכב היו 5 נוסעים ובשני רק נהג שנהרג במקום, ברכב בו נסעו החמישה, שלושה מהם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 17 ואשה כבת 40 היו בהכרה וסבלו מפציעות, הענקנו להם טיפול מציל חיים ופינינו אותם למסוק מד"א ומסוק צבאי שנחתו בסמוך ופינו אותם לבית החולים כשמצבה של האשה קשה והנער קל עד בינוני."

משטרת ישראל פתחה בחקירת תאונת דרכים קטלנית בכביש 90 צפונית לחצבה

כוחות משטרה של תחנת דימונה במרחב הנגב, בהם בוחני תאונות דרכים ומתנ"א, הוזעקו למקום, מכווינים את התנועה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מצפה רמון והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: כבאות והצלה תחנה אזורית דימונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן