שיח העצמה אישית והתפתחות רגשית באורט רבין בגן יבנה

שיח אישי להעצמה אישית והתפתחות רגשית התקיים באורט על שם יצחק רבין להעמקת הקשר בין התלמידים לצוות החינוכי

בבית הספר אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה שמים דגש על ההעצמה וההתפתחות האישית של כל תלמיד ותלמיד.

על רקע הימים המאתגרים בצל מלחמת חרבות ברזל, החליטו בבית הספר לעצור את רצף הלמידה ולקיים יום שכולו חיבור רגשי ומעצים בין תלמידי בית הספר למוריו. כל מורי בית הספר התגייסו למשימה כולל המנהלות. היה זה יום חוויתי שבו נוצרו חיבורים נפלאים במישור הבין-אישי.

שיחה אישית עם תלמידים מזמנת קירבה ומאפשרת פתיחות. המטרה בשיחות האישיות היא העמקת הקשר בין המורה לתלמיד. שיחות אישיות הן רגעים משמעותיים המאפשרים קשר, מעניקים הזדמנות לבסס תחושת שייכות ואכפתיות, ולהוות עבור התלמיד דמות של מבוגר משמעותי נוכח.

גם המורים וגם התלמידים דווחו על שיחות מרגשות והוחלט כי זו מסורת שיש לשמר. מורים אף שיתפו בחוויותיהם הטובות: “היה זה יום חשוב ומקסים, השיח עם התלמידים היה שיח מעמיק ומרגש וגילינו דברים חדשים ומעניינים. הזדמנות נהדרת להיכרות ברמה אחרת”.

התלמידים ציינו שהיה זה יום אחר, יום של שיחה וקרבה “למדנו להכיר את המורים בדרך שונה ופתאום גלינו מורים שכלל לא הכרנו”.

מנהלת בית הספר דלית כהן: “היה לנו חשוב מאוד שהשיחות יהיו על התלמיד ועולמו, תחומי העניין שלו, הדברים שרלוונטים עבורו ולא להתמקד בשיח על ציונים ולימודים. רצינו לייצר שיח רגשי פתוח שבו חולקים ומשתפים מפני שאנו מאמינים שזו הדרך להעניק לתלמידנו את הפלטפורמה המדוייקת לשיח והתפתחות. היה יום מרגש תגובות המורים  והתלמידים היו יוצאות מהכלל  ואני מודה לכל מי שתרם להצלחת היום הייחודי הזה”.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צפו בגלריית התמונות:

צילום: המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן