שורת מיצגים למען השבת החטופים נפרסו ברחבי רמת גן

שעון חול בבורסה, כרזת ענק בבניין העירייה: שורת מיצגים למען השבת החטופים נפרסו ברחבי רמת גן

עם חידוש המשא ומתן להשבת החטופים הנמצאים בשבי חמאס כבר 274 ימים, עיריית רמת גן פרסה ברחבי העיר מספר מיצגים הקוראים להשבת החטופים מעזה במהרה לביתם.

בבניין העירייה ברחוב ביאליק המרכזי הוצבה כרזת ענק עם תמונות החטופים והחטופות, בה נכתב: ״רמת גן קוראת לשחרורם המיידי של כל החטופות והחטופים״. בנוסף, בכל אחד ממבני העירייה בכל רחבי העיר הוצב כסא צהוב – הכיסא הריק, המסמל את ההמתנה והצפייה של כל עם ישראל לשובם של החטופים הביתה במהרה.

כמו כן, הוצב בכל אחד משני המתחמים המרכזיים של העיר, הבורסה והפארק הלאומי, שעון חול גדול המסמל את הצורך הדחוף להשבת החטופים, שם נכתב: ״הזמן הולך ואוזל״. העיר רמת גן משתפת פעולה עם מטה החטופים והחטופות ומאמינה כי נוכחות המיצגים במרחב הציבורי מחזקת את בני ובנות משפחות החטופים ומעלה את המודעות הציבורית לנושא.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״ המחשבה על כך שכבר תשעה חודשים, 120 חטופים וחטופות, קשישים, חיילות, חיילים, צעירים, ילד ותינוק נמצאים בשבי בעזה היא בלתי נתפסת וקשה מנשוא. אנו בעיריית רמת גן פועלים בשיתוף פעולה עם מטה החטופים בכדי לחזק אותם במאבקם הצודק ובקריאתם לממשלת ישראל להשיב את כולם הביתה במהרה. מיצגי ההזדהות שהצבנו ברחבי העיר הם הדרך שלנו לסייע בהעלאת המודעות ולהבהיר כי השבתם של החטופים והחטופות לביתם היא צו מוסרי מהמעלה הראשונה״.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמת גן והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמת גן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן