שוד בצומת כנות

כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות, הוגש נגד 4 צעירים כבני 21 – תושבי אשדוד ונתניה – שנעצרו לאחר ששדדו חנות נוחות בצומת כנות תוך איומים באמצעות סכינים ופטיש

“פתחו את הקופה, זה שוד. אם אף אחד לא רוצה להפגע פתחו את הקופה” – כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות, הוגש נגד 4 צעירים כבני 21 – תושבי אשדוד ונתניה – שנעצרו לאחר ששדדו חנות נוחות בצומת כנות תוך איומים באמצעות סכינים ופטיש.

פעולות חקירת מהירות של שוטרי תחנת קרית מלאכי, הובילו למעצר מהיר של הנאשמים לאחר שבתאריך 10.7.23, הגיעו לחנות נוחות בצומת כנות, כאשר אחד מהם קורא לעובדים במקום “פתחו את הקופה, זה שוד. אם אף אחד לא רוצה להפגע פתחו את הקופה”, כל זאת בעודו אוחז בסכין אותה הניח על דלפק המכירה.

באותה עת עמד נאשם אחר, בפתח הדלת כשהוא אוחז בפטיש, ונאשם נוסף נעמד בסמוך לדלפק המכירה כשהוא אוחז בסכין יפנית שלהבה שלוף.

הנאשמים שדדו סכום של 450 ש”ח, ונמלטו מהמקום ברכבו של אחד מהם, שאותר ונתפס ע”י השוטרים כשהוא נטוש בחניון מקורה.

אתמול כאמור לאחר מיצוי חומר הראיות, הוגש נגדם כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, לצד בקשה להמשך מעצרם עד לתום ההליכים.

בתוך כך, הנאשם הרביעי שהנו קטין, שוחרר בתנאים מגבילים.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן