רשת לי קופר קידס משיקה לראשונה בגדי ים לבנים מגלאי 4 עד 16

קולקציית בגדי הים לילדים של לי קופר קידס: צבעונית עליזה, גזרות מגניבות, עיצובים עדכנים, בדים רכים ונעימים, ואיכות בלתי מתפשרת בדגש על בדים איכותיים ועמידים עם הגנה מהשמש

בין אם זה לשיעור שחיה, לקייטנה, לגלישה בים או בילוי בברכה, רשת האופנה לי קופר קידס, מרחיבה את קו המוצרים שלה ומשיקה בגדי ים לבנים לעונת קיץ 2024.

קולקציית בגדי הים החדשה מיועדת לילדים מגילאי 4 עד 16 והיא משקפת את הרוח הצעירה והאנרגטית של המותג, ומשלבת עיצובים עכשוויים, צבעוניות עליזה, גזרות מגניבות, בדים רכים ונעימים למגע, בדים המתייבשים במהירות,  ואיכות בלתי מתפשרת. בין הדגמים ניתן למצוא בגדי ים עם  הדפסים מקוריים, וושים טרנדים, דוגמאות גיאומטריות מודרניות,  בדים חלקים בצבעים אופנתיים ועוד.

בנוסף, לעיצוב האופנתי, בגדי הים של לי קופר קידס הותאמו לאקלים הישראלי ולפעילות הקיץ המגוונות, בדגש על בדים איכותיים חוסמי קרינה ועמידים לכלור, עם הגנת UV. כמו כן המותג מציע  מכנסי בגדי ים היכולים לשמש את הבנים גם ליום יום. 

מחירים לצרכן: החל מ-89.90 שקל עד 99.90 שקל. ניתן להשיג ברשת לי קופר קידס ברחבי הארץ או באתר האון ליין.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצובלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דור שרון/ טל טרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן