רחמים מלול מצמצם הוצאות: במקום זיקוקים – נעזור לקשישים; האם זו הפעם הראשונה?

ראש העיר רחמים מלול, החליט שלא לקיים את מופע הזיקוקים הראוותני בחגיגות העצמאות ולמנוע בכך בזבוז כספים בגובה מאות אלפי שקלים. ״מדינת ישראל חוגגת 72, אך ראוי שנעשה זאת בצניעות ולא בראוותנות”, אמר מלול. “אנו מצויים בתקופה של משבר כלכלי, של התמודדות עם מגיפה ושל התמודדות עם קושי כשרבים מהתושבים יושבים בביתם ולא עובדים, ועסקים נלחמים על קיומם. את העלות ננתב לצרכים חיוניים כמו סיוע לנזקקים וקשישים ואוכלוסיות הזקוקות לתמיכה. אנחנו מתכננים לחגוג ולציין את החג בדרך שמחה המתאימה לנסיבות ואני בטוח שהתושבים יקבלו את ההחלטה לעשות זאת ללא זיקוקים-בהבנה”.

איך ייראו החגיגות אם כן, של יום העצמאות? על גבי משאיות ובסכום נמוך מאוד, שמסתכם בכ-20 אלף שקלים בלבד וכולל את התרבות המקומית, אמנים מוכשרים בני העיר.

פרשת מלול והמיליונים

אגב, ראוי לציין כי זוהי לא הפעם הראשונה שמלול מונע בזבוז כספים מיותרים. מאז תחילת כהונתו, למעלה מעשור, הוא אינו שוכר נהג פרטי ולא נוהג על רכב יוקרתי. בנוסף, אינו עובד בלי אף עוזר למרות שמגיע לו להעסיק כחוק 3 עוזרים. בחישוב משוקלל מדובר בלמעלה משני מיליוני שקלים שאינו משלשל לכיסו אלא משאיר בקופת העירייה, הגם שיכול היה. על כך מגיעות לו המחמאות וההערכה מקרב הציבור, שאולי לא יודע זאת – משום שמלול עסוק בעבודת הפיתוח של העיר. מה גם, שאף אחד לא באמת טורח לומר זאת בקול, במקומו.

כתבנו אסף הדר מוסיף כי סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ כתב ברשתות החברתיות  “הבוקר קיבלנו החלטה לבטל את הזיקוקים בעיר. בהחלט מדובר בהוצאה מיותרת בתקופה הזאת”. בנוגע לבמות הניידות, הגיב. “לגבי זה עדיין אין החלטה. זה תלוי בעיקר בעלויות של הפעולות הללו. אני חושב שאם זה בעלות סמלית ומבוצע ע״י תושבי העיר זה בסדר. לחלופין – אם זה בזבוז של עשרות אלפי שקלים, חבל על הכסף, אני מניח שרוב האנשים גם ככה יחגגו בבתים שלהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן