רחמים מלול יכריז: “אתמודד שוב על ראשות העיר רחובות”

ב-2008 קיבל ראש עיריית רחובות למעלה מ-40 אחוזים בתמיכת הציבור, ב-2013 קיבל פי שניים – 83%, ב-2018 קיבל 63% אז כמה תמיכה יקבל ב-2018?

אחרי כל כך הרבה שבועות וספקולציות, מחשבות והשערות, הערכות ודיבורים – רחמים מלול ראש עיריית רחובות, יעשה זאת שוב ויתמודד על ראשות העיר – להשלים את כל מה שהחל בקדנציה הקודמת.

מלול לא מדבר על ההכרזה בפומבי (עדיין) אולם צפוי לצאת בהכרזה הרשמית כבר בימים הקרובים. אליו ברשימה צפויים להצטרף מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה עודד עמרם ומחזיק תיק פרוייקטים והתחדשות עירונית גיא צור – לו הישגים רבים.

הבחירות הקרובות לא יהיו פשוטות. יגידו על מלול שהוא זקן (חגג 77 בסוף אפריל) אולם על הישגיו הרבים אין עוררין. כולם ראו כיצד תפקד בזמן אמת – כאשר התפוצצה רקטה בניין  – כשכולם נבהלו, מלול ניהל את המערכה בצורה פנומנאלית.

כל עוד בריאותו של מלול תאפשר לו – הוא לגמרי האיש הנכון במקום הנכון.

מלול התמודד בבחירות לרשויות המקומיות בשנת 2003 למועצת העיר רחובות במפלגה עצמאית בשם “עוצמה”, וזכה במנדט אחד, במסגרת זו נבחר לחבר מועצה.

בבחירות 2008 נבחר לכהן כחבר מועצת עיריית רחובות מטעם הליכוד, מונה לסגן ראש העיר וממלא מקומו. במרץ 2009 ראש העיר דאז שוקי פורר נאלץ להשעות את עצמו ואחר כך להתפטר עקב הרשעתו בפלילים שיש עמם קלון – ומלול הפך לראש העיר בפועל. בבחירות המיוחדות שהתקיימו נבחר מלולעל ידי הציבור כאשר זכה ב-40.8% מהקולות, לעומת המתחרה עוזי סלנט שקיבל 38.6%.

בבחירות 2013 נבחר לתקופת כהונה נוספת עם 83% מהקולות. מולו התמודד חנניה וינברגר שקיבל 17%. סיעתו של מלול קיבלה 5 מנדטים, והייתה לסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר.

בבחירות 2018 התמודד כמועמד יחיד ברחובות, ונבחר לתקופת כהונה נוספת עם תמיכה של 63% מהקולות. 36% מהמצביעים הצביעו בפתק ירוק (ריק). סיעתו של מלול קיבלה 4 מנדטים.

כעת, בבחירות 2023 ככל שידוע, נכון למועד כתיבת שורות אלו, שלושה מתמודדים נוספים למלול על כסא ראש העיר: ממלא מקומו של מלול – זוהר בלום, סגנו של מלול עו”ד יניב מרקוביץ’ ויו”ר האופוזיציה עו”ד מתן דיל. כולם מנוסים בעולם הפוליטי מזה שנים רבות. האם יצליח לנצח כבר בסיבוב הראשון? נמשיך לעדכן.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיכל
מיכל
1 year ago

הלואי וירוץ יפסיד את המכנסיים שלו
הגיע זמן זוהר בלום

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיכל
מיכל
1 year ago

הלואי וירוץ יפסיד את המכנסיים שלו
הגיע זמן זוהר בלום

דילוג לתוכן