רחובות: תלמידי סמילנסקי כבשו את המקום הראשון באולימפיאדת החלל

מדעני העתיד: הנבחרת של בית הספר סמילנסקי מרחובות גברה על 250 נבחרות תלמידים מכל רחבי הארץ והגיעה למקום הראשון באולימפיאדת החלל! תלמידות ותלמידי בי”ס סמילנסקי הציגו פרויקט אנרגיה “ירוק” ובנו לווין הממיר את אנרגיית השמש בחלל לקרן לייזר המועברת לתחנה קרקעית ניידת ליצור חשמל

עיר המדע: אולימפיאדת החלל מתקיימת מדי שנה ומטרתה לקדם למידה בעלת אופי מדעי-יצירתי-יזמי בקרב תלמידות ותלמידים מכל הארץ. באולימפיאדה התחרו 250 נבחרות מבתי ספר בישראל, ורק 10 מתוכן נבחרו לעלות לגמר.

אמש התקיים הגמר הגדול בו הציגה כל אחת מהנבחרות המתחרות את פרויקט הגמר שלה אל מול חבר השופטים הכלל גם את אורי אורון, מנהל סוכנות החלל הישראלית. תלמידות ותלמידי בית הספר סמילנסקי הציגו את הפרויקט שלהם בנושא שיפור משק האנרגיה על פני כדור הארץ באמצעות הפקת אנרגיה סולארית ״ירוקה״ בחלל והעברתה לכדור הארץ, כדי לספק חשמל לצרכים הגדולים של האנושות על פני כדור הארץ.

התלמידות והתלמידים תכננו משימת חלל ובנו לוין הממיר את אנרגיית השמש בחלל לקרן לייזר המועברת לתחנה קרקעית ניידת ליצור חשמל הממוקמת בכדור הארץ. תלמידי נבחרת סמילנסקי הפגינו ידע רב ושיתוף פעולה מרשים, כפי שעשו לכל אורך התחרות וכאמור- קטפו את הפרס הראשון.

שרית זלצמן היא רכזת מצוינות וטכנולוגיה עירונית אשר מרכזת את השתתפות בתי הספר בתחרויות אלו, מכינה ומובילה אותם. את בית הספר סמילנסקי מנהלת הגב’ אפרת אלון ואת נבחרת החלל שלתלמידי כיתה ו’ מובילה רכזת המדעים של ביה״ס, עידית שטיגל קוריאט.

זהר בלום, מועמד לראשות העיר ומחזיק תיק החינוך: ״אני גאה בנבחרת תלמידי כיתה ו’ מבית הספר סמילנסקי ובצוות החינוכי על זכייה זו. אני בטוח שתלמידי דור העתיד של רחובות ימשיכו להוביל את מערכת החינוך הארצית ויוכיחו לנו כי השמיים הם לא הגבול עבורם״.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן