רה”מ בהצהרה מיוחדת: על האזרחים לחבוש מסכות במרחב הציבורי, נהדק ההגבלות בבני ברק

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס הערב (רביעי) הצהרה מיוחדת, יחד עם מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ברקע הגידול במניין הנדבקים בקורונה שעלה היום ל-6,092 בני אדם, והעלייה במספר קורבנות הנגיף, העומד על 25.

 

רה”מ הודיע על שורה של צעדים: “הנחתי את כל המשרדים לסייע לבני ברק, אנחנו נהדק את הגבלות התנועה מבני ברק ואליה. חל מהפך חיובי בהתייחסות של הציבור החרדי של הסכנה, הוא מתנהג באחריות בגיבוי מלא של הרבנים. אבל לצערנו במקומות מסוימים חל גידול כפול ומכופל של המחלה, ולכן החלטנו בתיאום עם דרעי, ליצמן וגפני להגביל למינימום את הכניסות והיציאות מהעיר”.

ראש הממשלה ביקש מאזרחי ישראל לחבוש מסכות בכל יציאה מהבית, או לכסות את הפנים בבד, “מבקשים מכל אזרחי ישראל לחבוש מסכות במרחב הציבורי, ואם אין מסיכה לחבוש צעיף או כיסוי אחר.  הצעד השלישי – החל ממחר כל ישראלי שיחזור מחו”ל ייכנס לבידוד במלונית. הצעד הרביעי – מענק מיוחד לחג הפסח לכל משפחה עם ילדים, כל משפחה תקבל 500 שקל על כל ילד עד הילד הרביעי בגיל 18. המענקים יכנסו ישירות לבנק בלי טפסים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן