רגע לפני החג: המשטרה פשטה על בתי הימורים לא חוקיים בטיילת אילת

עשרות אלפי שקלים במזומן, סמים וכלי תקיפה אלו רק מעט מהממצאים שנתפסו ע״י השוטרים/ חמישה עוכבו לחקירה' ביניהם שני קטינים

לוחמי יס״מ אילת יחד עם לוחמי החטיבה המדברית של מג״ב פשטו הבוקר (רביעי) על ארבע דירות של מחוללי פשיעה בעיר החשודים בהפעלת משחקי הימורים לא חוקיים בטיילת.

במהלך החיפושים איתרו הלוחמים סמים מסוכנים מסוגים שונים ובכמויות שונות, אקדחי פלפל, אפוד מגן, אולרים, סכינים, כלי תקיפה ואמצעים המשמשים לסחר הסמים ולהפעלת משחקי הימורים לא חוקיים.

הפעילות הבוקר היא המשך למבצע אינטנסיבי שערכה אתמול המשטרה בשיתוף יחידת השיטור העירוני, משרד הבריאות, מס הכנסה והמכס משרד במסגרתו בוצעה אכיפה בבתי עסקים בטיילת, באיזור התיירות ובמלונות סמוכים. במקביל לפעילות האכיפה, ביצעו שוטרי משרד רישוי ואבטחת עסקים ביקורות חניכה במספר עסקים בנושאי הפעלת נהלי האבטחה בעת חשד לאירועי פח״ע.

מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ אליהו שמול: ״פעילות ממוקדת זו היא חלק מפעילות שוטפת של השוטרים להבטיח את שלומם ובטחונם של תושבי העיר אילת, אורחיה ומבקריה ובמסגרת שיתופי פעולה הדוקים עם הרשות העירונית וגורמי האכיפה השונים״.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן