ראש מועצת גדרה, סהר פינטו מסכם שבוע

"יש לנו מושבה נהדרת ואני נחוש לשמור עליה ולקדם אותה. למרבה הצער יש גורמים פוליטיים שלא הבינו שהבחירות נגמרו, ובאופן ציני מפזרים שקרים, מנסים לזרוע פאניקה ולפגוע במושבה." אומר ראש המועצה פינטו
מסכמים עוד שבוע של עשייה סביב השעון למענכם תושבי ותושבות גדרה, וכחלק ממהפכת השקיפות והקשר הישיר – נמשיך לעדכן כאן בעיקרי העשייה בשבוע שחלף:
מסיימים שנת לימודים מוצלחת
אחרי שנה מלאה חוויות, הזדמנויות ואתגרים הסתיימה לה השבוע שנת הלימודים בתיכונים. בכל אחד מטקסי הסיום המרגשים, פגשתי את הנוער האיכותי שיש לנו במושבה, את אנשי החינוך המצויינים ואת ההורים הנרגשים שמרכיבים יחד את הקהילה הנהדרת שלנו.
נאחל למסיימים חופש נעים מהנה ובטוח. למסיימי י"ב נאחל הצלחה במכינה, בשנת שירות, בשירות הלאומי, בצבא ובכל דרך אליה תפנו. מאמינים בכם, אוהבים אתכם ונמשיך ללוות אתכם לאורך כל הדרך!
מקדמים את התרבות והספורט
השבוע נפגשנו עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר וצוות משרדו. הפגישה הייתה יוצאת מן הכלל, וסיכמנו עם השר על קידום פרויקטים ביישוב בניהם הקמת מתקני ספורט חדשים והעלאת תקציבי התרבות לגדרה. תודה לשר, שהבין את הצורך לסייע לצמצום פער של שנים, לרווחת התושבים. נמשיך לקדם את התרבות והספורט במושבה!
מרכז יום לגיל השלישי כאן בגדרה!
אז אחרי שנים רבות שלא היה מענה לבני הגיל השלישי בדמות מרכז יום בגדרה, שנים בהם נאלצו לנסוע ליישובים סמוכים, אנו שמחים להכריז על הקמת מרכז יום כאן בגדרה – במתחם אשכולות אורנים. ביום שלישי האחרון הנחנו את אבן הפינה במעמד שר העבודה יואב בן צור. בנוסף, קיימנו פגישה עם השר שהייתה מצוינת, הבטחנו שיתוף פעולה עתידי ועוד צעדים רבים בתחום משרדו למען תושבי גדרה. פרטים בקרוב!
שביל ליאב
ביום שני האחרון התקיים טקס חניכת אנדרטה לזכרו של ליאב אלוש, לוחם דובדבן, גיבור ישראל אשר נפל בקרב על הגנת המולדת במלחמת "חרבות ברזל". ליאב, בנם של מלי וקובי ואחיה של עמית, לוחם מצטיין, אדם אהוב וספורטאי מוכשר בכל התחומים. האנדרטה, הוקמה בשביל הריצה בין גדרה לקיבוץ חפץ חיים, שמעתה ייקרא "שביל ליאב".
"במותם ציוו לנו את החיים", נזכור ונמשיך להנציח – שולח מפה חיבוק ענק למשפחת אלוש.
הורות על הבר
השבוע התקיימו הרצאות נוספות במסגרת סדרת המפגשים 'הורות על הבר' ביוזמת אשכול שורק דרומי. מניסיוני האישי, הורות היא העבודה החשובה והמאתגרת ביותר שיש לנו, אך גם המתגמלת והמספקת ביותר. המקומות, האנשים והשיחה, הפכו את הערבים האלה לחוויה המושלמת. נמשיך לקדם יחד עם הישובים סביבנו יוזמות חשובות כמו זו.
יום מנהיגות יישובי לזכרו של יונתן יוחאי
בשני האחרון קיימנו את יום המנהיגות היישובי, לזכרו של יונתן יוחאי ז"ל. במסגרת היום המיוחד הזה קיימו תנועות הנוער, מועצת הנוער ופרלמנט הילדים מעגלי שיח והידברות. שיא האירוע, היה בטקס הצטיינות חברתית לבני ובנות הנוער המעולים שיש לנו.
זכינו בפעילים ופעילות חברתיים רבים, הפועלים יום יום ברוחו של יונתן ויוצרים ביחד עשייה חברתית משמעותית בשטח. יישר כוח!
ממשיכים לחזק את החינוך
נפגשנו השבוע עם רשת דרכא, רשת החינוך של בתי הספר כאן ביישוב שלנו. בעבור דרכא, בתי הספר בגדרה מהווים מקור לגאווה. בסיכום הפגישה, הסכמנו על המשך פעילות הרשת בגדרה ועל שיתוף פעולה הדוק יותר שיבטיח את המשך השיפור בחינוך העל יסודי. הנוער של היום הם פני המושבה של מחר, נמשיך להשקיע בהם ובחינוך בגדרה מעל לכל!
משקיעים בשכונת גולדה
חבלי הלידה של שכונת גולדה, אשר אוכלסה בטרם הושלם הפיתוח ע"י משרד השיכון והבינוי עוד קיימים, ואנחנו עובדים חזק לצמצם את הפערים. השבוע נפגשנו עם משרד השיכון במטרה לטפל בתחזוקה בשכונה ולקדם את השלמת עבודות הפיתוח. במסגרת הסיכומים עם המשרד, כבר החלו השבוע באופן מיידי בטיפול השוטף בענייני גינון ואחזקה. כמו כן סוכם כי יוכשרו שטחים נוספים לחניות ציבורית ונבחר קבלן לביצוע עבודות הפיתוח ברחוב ארבע אמהות, שיחלו בשבועות הקרובים.
היה נכון!
השבוע קיימנו פגישת עבודה עם הנהגת תנועת הצופים בגדרה. כמי שהיה בתנועת נוער שנים רבות, אני יכול לספר שלתנועות הנוער השפעה רבה על חייו של אדם. הן מעצבות אותנו כאזרחים חושבים, אכפתיים ומעורבים. תודה לפורום המוביל של הצופים על החשיבה וההשקעה, אין לי ספק ששיתוף הפעולה ביננו ימשיך לחזק את פעילות השבט בגדרה, לצד חיזוק הפעילות המבורכת והחשובה של כלל תנועות הנוער במושבה.
שישי גדרתי
כמו בכל שישי מאז שנכנסנו לתפקיד, גם היום היו לנו שלל פעילויות במושבה לציבור הרחב, הבולטות שבהן: "שישי תרבות" במוזיאון שאירח הפעם הופעה של Eple Trio, שעלו עם צ'לו, גיטרה וקלרינט, וגמר אליפות גדרה הפתוחה בטניס לזכרה של שיר כהן. איזה כיף שכל זה קורה במושבה שלנו, יש עוד הרבה למה לצפות.
"יש לנו מושבה נהדרת ואני נחוש לשמור עליה ולקדם אותה. למרבה הצער יש גורמים פוליטיים שלא הבינו שהבחירות נגמרו, ובאופן ציני מפזרים שקרים, מנסים לזרוע פאניקה ולפגוע במושבה. אנחנו לא נגרר לשם. אני ראש המועצה של כולם ואני אדאג לכל תושבות ותושבי גדרה. אמשיך לפגוש אתכם באופן אישי וישיר, באירועים השונים, ברחוב, בסיורי הניקיון ובכל מקום, ולעמוד לרשותכם בכל שנדרש.", אומר סהר פינטו
שתהיה לכולנו שבת שקטה ומבורכת.
◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצת גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן