קרן סבג בארי נבחרה לנהל את מחלקת בתי הספר היסודיים בנס ציונה

"אני מאחל לקרן הצלחה גדולה בשליחות שלקחה על עצמה, לחנך וללוות את דור העתיד.", אמר שמואל בוקסר, ראש העיר

קרן סבג בארי נבחרה כמנהלת החדשה של בתי הספר היסודיים בעיריית נס ציונה.

קרן בעלת תואר ראשון בהוראת מתמטיקה ותואר שני בניהול מערכות חינוך. מביאה איתה ניסיון של 30 שנים במערכת החינוך וב-12 השנים האחרונות בניהול בית ספר יסודי בעיר אשדוד.

קרן תיכנס לתפקיד מנהלת מחלקת בתי הספר באגף החינוך של עיריית נס ציונה, לאחר שנבחרה פה אחד במכרז שיצא בהתאם לחוק, מיד בתום הבחירות המקומיות.

קרן סבג בארי: אני נרגשת להצטרף למערכת החינוך של נס ציונה ומאמינה גדולה ביכולת של החינוך להשפיע על כל אחת ואחד מילדי נס ציונה. עלינו מוטלת הזכות והחובה לחשוף את הלומדים לתהליכים חדשניים, לתת כלים שיאפשרו לילדים בחירה והתנסות ולהכין באופן מיטבי את ילדי נס ציונה למציאות החדשה.

שמואל בוקסר, ראש העיר: קרן מצטרפת לצוות המקצועי והמסור באגף החינוך בניהולה של אסתי יוסף. הבחירה בקרן משקפת את החזון שלנו להוביל מצוינות וחדשנות, תוך גמישות מערכתית שיודעת להתאים את המסגרת לצרכים ולראות כל תלמיד ותלמידה – ולא להשאיר אף אחת ואחד מאחור. אני מאחל לקרן הצלחה גדולה בשליחות שלקחה על עצמה, לחנך וללוות את דור העתיד.

אסתי יוסף מנהלת אגף החינוך: אני מקבלת בברכה את קרן ומאחלת לה הצלחה גדולה בתפקידה המשמעותי. קרן נבחרה מבין מועמדים רבים וראויים, והיא מביאה איתה ניסיון רב שנים, מקצועיות, רגשיות ואהבה גדולה למקצוע החינוך. אני משוכנעת שיחד, נצליח להוביל חינוך חדשני, ערכי וצופה פני עתיד עבור ילדי בתי הספר היסודיים.
מבין המשימות אותן תוביל קרן: הטמעת פרויקטים של חדשנות, קידום מצוינות לימודית וערכית, קידום ייחודיות בתי הספר והיערכות מיטבית לפתיחת שנה"ל תשפ"ה.

קרן תיכנס לתפקידה בחודש אוגוסט 2024.

 

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן