קריית עקרון: השערים ייסגרו בסוף השבוע

– זאת בשל המצב הבטחוני, ביום ראשון יעבדו גני המועצה בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד בין 8:00-13.30

המועצה המקומית קריית עקרון מעדכנת כי לפני זמן קצר סיימה הערכת מצב נוספת.

“חזרנו לשגרה תחת החירום”, אומרים שם. “מוסדות החינוך ביישוב פועלים השבוע כסדרם. אנו מודים לכלל התושבים על הבעת האמון! היישוב ממשיך להיות מאובטח לאורך כל היום. הבוקר אבטחו 16 חיילים את מוסדות החינוך. זאת בנוסף לפיקוח, השיטור המקומי וסיירות המשטרה והמשמר הקהילתי של היישוב.

החל מיום ראשון, 29/10, יעבדו גני המועצה בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד בין השעות 8:00-13:30. בימי שישי הגנים לא יפעלו..

▪ המשמר הקהילתי מאבטח את השערים בין השעות 18:00-24:00. והשערים תדיראן ומרבד הקסמים נסגרים בשעה 22:00 עד5:00. הפיקוח מאבטח את שער בילו מהשעה 24:00 עד 5:00 בבוקר. כמו כן בסופי השבוע השערים סגורים מיום שישי ועד יום ראשון בבוקר. שומרים על הביטחון ו דואגים לתושבים בכל שעות היממה!

בתוך כך, בעיתון מקומי פורסם כ התרחש אירוע חריג בכניסה למתחם בילו סנטר. בדיווח הכזב נאמר כי נשלפו נשקים אלא שמבירור העניין ניתן לומר בוודאות כי מדובר בבדיקת רכבים שגרתית בכניסה ליישוב. “בודקים רכב-רכב” מבהירים במשטרה. בסמוך למחסום המשטרתי אירע אירוע חריג במסגרתו נעצר אדם, על רקע פלילי. “בין שני המקרים, אין קשר ויותר מכך, לא נשללפו נשקים”, מבהירים במשטרה ומבקשים להפסיק הודעות שאינן אמינות וזורעות בהלה בקרב הציבור.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

לעדכונים בטלגרם-הערוץ הרשמי: https://t.me/news08net 

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל >> לחצו כאן

צילום: המועצה המקומית קריית עקרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן