קריית אונו: הוסר הלוט מעל השלט רחוב עפרה חזה

“עפרה חזה היתה סמל ישראלי להצלחה ולנחישות, גדלה בשכונת התקווה והגיעה הכי רחוק עם הצלחה אדירה גם במישור הבינלאומי.”

פרוייקט הנצחת הנשים שהותירו את חותמן בישראל בשכונה החדשה המתהווה בדרום העיר קריית אונו נמשך, עם טקס קריאת הרחוב ע”ש עפרה חזה, בפארק העסקים אונו הצומח.

עפרה חזה, הזמרת הבינלאומית שהלכה לעולמה בחודש פברואר 2000 לפני עשרים וארבע שנים, הותירה אחריה להיטים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי: “יד ביד”, “חי”, “תפילה “, “מישהו הולך תמיד איתי”, “גבריאל”, “אם ננעלו”, “שיר הפרחה” ו”לאורך הים”. עד היום נחשבת עפרה חזה לאחת מהזמרות הגדולות בתולדות הזמר העברי ואולי אף לגדולת הזמרות הישראליות שהצליחו גם מעבר לים.

בטקס נכחו עשרות בני משפחתה של עופרה ונשאו בו דברים: ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו, הילה קניסטר בר דוד יו”ר מנהלת הנשים קריית אונו ואחיינה של עפרה, אלון אור שהתרגש ואמר: “אנחנו מאד מתגעגעים לעפרה. עפרה השאירה לעולם את האמנות שלה, את המוסיקה והשירים היפים וקולה הנדיר ישמע לנצח. למרות הצלחתה לא גבה ליבה ותמיד הזכירה את שורשיה ואף הקדישה אלבום מיוחד להוריה.”

ישראל גל ראש העיר קריית אונו אמר בטקס: “עפרה חזה היתה סמל ישראלי להצלחה ולנחישות, גדלה בשכונת התקווה והגיעה הכי רחוק עם הצלחה אדירה גם במישור הבינלאומי. עופרה היוותה גם גשר לשלום אליו אנו כל כך מייחלים. לא הרבה יודעים אבל עפרה כמעט אף הופיעה בתימן כששגריר תימן באו”ם, הזמין אותה לטיול שורשים בתימן. הדבר לא יצא אל הפועל עקב רצח יצחק רבין מעט לפני הטיול המתוכנן. אני גאה על הנצחתה באזור שיהיה בקרוב שוקק חיים ומלא תרבות ביום ובלילה, ממש צמוד גם לבית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו”

הילה קניסטר בר דוד : ” מעבר להיותה אשה פורצת דרך וזמרת ענקית, עליה גם אני גדלתי בעידן הרדיו עפרה, הייתה גם אשת משפחה נפלאה ואני זוכרת את התמונות שלה מחבקת את הוריה ואחייניה. אני גאה שבשדרת העסקים המפוארת שקמה כאן מונצחת אשה מיוחדת.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ישראל פנחסוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן