קבלו הצצה לקמפיין החדש של אנה זק ונטע ברזילי ל-SACARA

אנה זק ונטע ברזילי בקמפיין ביוטי משותף לרשת הקוסמטיקה  SACARA שנאמד בהשקעה של כ–800,000 ש”ח  “הקמפיין החדש מדגיש את מהות היופי והנשיות על כל רבדיו ובא לשנות את תפיסת העולם היופי הנשי. הוא ילווה בטקסטים בעלי אג’נדה חברתית”

רשת הקוסמטיקה סאקרה תעלה השבוע בקמפיין חדש עם אג’נדה חברתית, בכיכובן של  פרזנטורית  המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה.

הקמפיין של סאקרה יעלה בתקציב הנאמד בכ800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי.  במסגרת זו  יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג’נדה חברתית, המנפצים  את תבנית היופי המושלם, לדוגמא:  “בול כמו שאת”, “איפור בווליום שלך”, “כל צבע – בצבע”, “תני לגוונים שבך לזרוח”, “יופי ללא הגדרות” ועוד.

אלכס ליפטקין

לדברי עידו לביא, סמנכ”ל השיווק ברשת סקארה: “אנו מאמינים כי מותג ביוטי מוביל ומשפיע כסאקרה  יכול לשנות את מהות תפיסת מודל היופי הקיים. הקמפיין מלווה במסרים ובתכנים המתחברים בהלימה אחת לערכי המותג ושמים דגש על שילוב של יופי המגיע מבפנים, וחיזוק הזהות העצמית”. לדבריו: “המטרה בקמפיין החדש להעביר מסרים ערכיים, בעיקר בכל הקשור בליבת הפעילות של  סאקרה ולאפשר לכל אחת ואחת, להיות היא עצמה, להרגיש בשיאה תוך שבירת  תבנית היופי המושלם”.

עוד אמר לביא: “נבחרת השגרירות המותג עימן אנו עובדים הן מודל והשראה לנשים וצעירות רבות בישראל ובעולם,  ובכך הן מחזקות את האג’נדה שלנו ומדגישות את מהות הנשיות והיופי על כלל רבדיו”.

הקמפיין יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בדיגיטל, בסושיאל, בנקודות המכירה,  פעילות בנכסים הדיגיטליים של אנה זק ונטע ברזילי, וברשתות החברתיות.

SACARA הינו מותג ביוטי ישראלי שהוקם בשנת 2013 ונכון לרגע זה הרשת מונה 76 חנויות בפריסה ארצית. SACARA מציע לצרכנית הישראלית למעלה מ14 קטגוריות מוצר מעולמות הביוטי והרשת שואפת להנגיש מגוון מוצרים איכותיים במחירים נגישים ובחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

 

◼️ לקבוצת נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלכס ליפטקין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאיה
מאיה
6 days ago

חחחחחחחח מגוחך
האיפור מוגזם ולא מחמיא, הסלוגן שנבחר לא משקף את תוכן הפרסומת אלא בדיוק להיפך….תראי איך לא להתאפר !!!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאיה
מאיה
6 days ago

חחחחחחחח מגוחך
האיפור מוגזם ולא מחמיא, הסלוגן שנבחר לא משקף את תוכן הפרסומת אלא בדיוק להיפך….תראי איך לא להתאפר !!!

דילוג לתוכן