צעדת תנועות הנוער בגדרה לזכרו של סמל ראשון עידו ברוך ז"ל

הערב התקיימה צעדת תנועות הנוער בגדרה בנוכחות ראש המועצה, סהר פינטו ובארגון מחלקת הנוער. בצעדה השתתפו עשרות צעירים מתנועות הנוער השונות בעיר: תל"ם, עזרא, הצופים, שחקים ו'מכבי צעיר'.

צעדה נערכה לזכרו של סמל ראשון עידו ברוך ז"ל, אשר נפל בעת מילוי תפקידו ב-11 באוקטובר 2022.

עידו עבר לגדרה בגיל עשר והיה חניך בעצמו בשבט 'שחר' של תנועת הצופים. עידו אהב את הפעילות ואת העשייה בתנועת הנוער, בלט במעורבותו ובאחריותו וניסה בנחישות לגייס חניכים חדשים באמצעות שכנוע ועידוד. בסוף כיתה ט' סיים בהצטיינות קורס מדריכים, ובכיתה י' הדריך קבוצה בשכבה הצעירה.

בכיתה י"א מונה לתפקיד ראש מעטפת הפעילים בשבט, ובכיתה י"ב נבחר להדריך את חניכי כיתה ט' בקורס ההדרכה. לאורך השנים באירוע הסיום של כל מחנה קיץ קיבל על עצמו אחריות לארגון המוזיקה, ולאחד מהמחנות יצא עם יד שבורה ומגובסת, משום שלא רצה להחמיץ דבר. "הצופים זה החיים שלי", אמר. לאחר סיום תיכון עידו יצא לשנת שירות מטעם עמותת קדימה ולאחר מכן התגייס כלוחם בחטיבת גבעתי. עינב ברוך, אימו של עידו ברוך השתתפה בצעדה המרגשת ונשאה דברים לבני הנוער.

במהלך הצעדה חתמו ראש המועצה סהר פינטו, ונציגי תנועות הנוער, על 'אמנת הנוער' בגדרה, הקוראות לאחדות וחינוך לערכים.

לאירוע האירוע הבטחוני שהתרחש מוקדם יותר בכביש 4, הנחה עוד בשעות הצהריים ראש המועצה על תגבור האבטחה לאירוע. לצד קולות שקראו לבטל את הצעדה, התעקש ראש המועצה על קיומה לאור חשיבותה החינוכי בעבור בני הנוער במושבה.

סהר פינטו, ראש המועצה: "כבוגר תנועות נוער, שנת שירות וגרעין נח"ל אני מכיר בחשיבות הרבה של החינוך הבלתי פורמאלי כפי שבא לידי ביטוי בתנועות הנוער במושבה. יש לנו נוער איכותי שהיום הצביע ברגליים וזכה לחלוק כבוד לזכרו של עידו ברוך ז"ל. עידו, מוזיקאי בנשמתו, מסמל את כל מה שאנחנו מחנכים אליו: ערכים, דרך ארץ, אהבת הארץ והאדם. אני מבקש להודות למשפחת ברוך שעושים כל כך הרבה כדי להנכיח את האור הגדול של עידו בחיי הקהילה שלנו".

 

◼️ לחדשות גדרה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומיתג דרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן