נציג צה"ל הגיע למשפחתה של נועה מרציאנו במודיעין

נציג צה״ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון בו מופיעה נועה מרציאנו בת ה-19 ממודיעין מכבים רעות | "ליבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי חמאס"

דובר צה"ל מפרסם כעת:

ליבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס. צה"ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת מרציאנו, כמו גם את כל משפחות החטופים והנעדרים. אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה. נציג צה״ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון. חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי, דרך סרטונים ותמונות חטופים, כפי שעשה גם בעבר.

כאמור, נציג צה"ל הגיע אל בית משפחת מרציאנו במודיעין מכבים רעות וסיפר למשפחתה של החטופה נועה מרציאנו כי חמאס פרסם סרטון ובו נראית בתם, נועה – תצפיתנית ששירתה באוגדת עזה ונחטפה לעזה כשהיא מספרת על הוריה, מוכתבת מה לומר ובין היתר כי היא שוהה בעזה יחד עם ארבעה שבויים נוספים שסופגים את הפצצות צה"ל. לטענת עורכי הסרטון שעסוקים בלוחמה פסיכולוגית, נועה נהרגה מהפצצות צה"ל ב-9 בנובמבר.

האמינו לי, את הסרטון הזה אף אחד לא רוצה לראות – ואני בוודאי שלא אתן יד ואפרסם. זהו סרטון רע, שמועבר ברשתות החברתיות – אותו הוציא חמאס, ארגון הטרור המנובל ביותר בעולם, ארגון רצחני – שסופו להיכחד בקרוב.

◼️ המשפחה מבקשת שלא לפרסם ולא לשתף את הסרטון!

◼️ לפני ארבעה ימים פרסם חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות:

את נועה מרציאנו פגשתי לפני כשנה וחצי, כשהיתה תלמידת כיתה י"ב בעירוני ג' ונבחרה לתלמידה מצטיינת בתחום ההתנדבות והיתה לי הזכות להעניק לה את מלגת ההצטיינות. נועה הובילה בהתנדבות את קבוצת המש"צים הבית ספרית וראתה את התנדבותה כדרך חיים ועשתה זאת עם כריזמתיות, חוכמה וסל ערכים שהביאה איתה מהבית. קיימנו אירוע עירוני להזדהות עם משפחות החטופים ברחבת מוזיאון מורשת החשמונאים. אמרתי למשפחת מרציאנו ולכל משפחות החטופים כי עם ישראל כולו, ואנחנו כאן, לא ניתן שיפקירו את נועה ואת כל החטופים והנעדרים. המלחמה הניטשת כעת בעזה חייבת להסתיים בחיסול חמאס ובהחזרת החטופים והנעדרים הביתה.
◼️ שר החוץ אלי כהן ייצא יחד עם נציגי משפחות החטופים בעזה לביקור בזק מדיני בז'נבה, שם יפגש עם נשיאת הצלב האדום Mirjana Spoljaric Egger.
בנוסף צפוי שר החוץ לפגוש את ראש ארגון הבריאות העולמי Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, ולתדרך שגרירים זרים למוסדות האו"ם בז'נבה בנושא המאמץ הבינ"ל לשחרור כל החטופים המוחזקם בידי החמאס. במהלך הביקור יפגש שר החוץ כהן עם שגרירים זרים המוצבים במטה האומות המאוחדות בז'נבה ויקיים מסיבת עיתונאים יחד עם נציגי משפחות.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן