פרופ' משה אלקבץ, יליד אופקים, מונה ליו"ר קרן אייסף לחינוך

פרופ' משה אלקבץ, בוגר קרן אייסף ופרופסור במחלקה למיקרוביולוגיה, אימונולוגיה וגנטיקה באוניברסיטת בן גוריון, שם הוא מפתח טיפולים וכלים דיאגנוסטיים לשיפור מצבם של חולי סרטן.

קרן אייסף לחינוך, הפועלת לקידום מצוינות וצמצום פערים בחברה הישראלית מזה 47 שנים, מודיעה על מינויו של בוגר הקרן פרופ' משה אלקבץ, ליו"ר הועד המנהל;

"במיוחד בתקופה המורכבת הזו, נפעל ביתר שאת בכדי לחזק את הקרן ובכך את החברה והפריפריה הישראלית" אמר אלקבץ

 

פרופ' משה אלקבץ, מונה לתפקיד יו"ר קרן אייסף לחינוך. אלקבץ, יליד אופקים, הוא בוגר הקרן ופרופסור במחלקה למיקרוביולוגיה, אימונולוגיה וגנטיקה באוניברסיטת בן גוריון, שם הוא מפתח טיפולים וכלים דיאגנוסטיים לשיפור מצבם של חולי סרטן.

את דרכו באקדמיה החל בתואר ראשון ברפואה מעבדתית בבן גוריון והמשיך לתואר שני ושלישי במחלקה לאימונולוגיה.

אייסף תמכה בו גם בזמן הכשרתו באוניברסיטת הרווארד היוקרתית ובמכון מחקר הסרטן  ממוריאל-סלואן-קטרינג שבניו-יורק.

 

בנוסף, כיהן כיו"ר הוועדה האקדמית של אייסף ועזר להתוות את ההכשרה של תכנית הדוקטורנטים למצוינות אקדמית והמשך הכוונתם להתפתחות באקדמיה ובתעשייה. הוא יחליף בתפקידו את פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר ובוגר אייסף בעצמו, שכיהן בהצלחה בתפקיד בשנים האחרונות.

"כבוגר הקרן ויליד אופקים אני יודע עד כמה משמעותית פעילות הקרן עבור צעירים בפריפריה," אמר פרופ' אלקבץ.

"במיוחד בתקופה המורכבת הזו, נפעל ביתר שאת בכדי לחזק את הקרן ובכך גם את החברה והפריפריה הישראלית.  אני נרגש להיכנס לנעליים הגדולות של חברי פרופ' ניר קידר ויחד עם הצוות המעולה של אייסף, בראשות המנכ"לית גלית כספי-כהן, ועם אלפי חברותיי וחבריי הבוגרים, נמשיך לפתח את הקרן ברוח חזונם של מייסדיה."

 

אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, פועלת מזה 47 שנים לקידום מצוינות וצמצום פערים חברתיים בישראל, באמצעות פיתוח מנהיגות ומלגות סיוע לצעירים מבטיחים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית, במיטב המוסדות האקדמיים בישראל, מתואר ראשון ועד פוסט דוקטורט. צעירים אלה הם הראשונים במשפחותיהם הפונים להשכלה גבוהה, שהצליחו לפרוץ תקרות זכוכית, הגיעו לאקדמיה ולאחר מכן השתלבו במשרות בכירות בכל ענפי המשק.

מאז 1977 מייסדי הקרן, אדמונד י. ולילי ספרא ז"ל ונינה אבידר ווינר בשיתוף עם המוסדות האקדמיים ותורמי ושותפי קרן אייסף בארץ ובחו"ל, תרמו רבות למען עתידם של צעירי הפריפריה והחברה הישראלית.

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אייסף

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן