פעוטה ננעלה ברכב בנתיבות

נתיבות: פעוטה ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • "הפעוטה הזיעה מהחום ששרר ברכב, לשמחתינו מצבה היה טוב"

שוב ושוב אותו מקרה: התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שלוש שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה, ברחוב אריאל שרון בנתיבות.

יעקב ספיאשווילי, אחמ"ש מוקד דרום, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. נהוראי לוי, עמי ברנס וישראל מאיר דוד, מתנדבי סניף נתיבות, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. בעבודת צוות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אליה מספר: "מזג האויר היה חם מאוד. הייתי בדרכי הביתה מהעבודה, כשלפתע התקבלה קריאת החירום על פעוטה שננעלה ברכב. הגעתי למקום והתחלתי בפעולות החילוץ. מתנדבים נוספים הצטרפו לסייע, ובעבודת צוות יעילה הצלחנו לפתוח את דלת הרכב ולחלץ את הפעוטה. היא הזיעה מהחום ששרר ברכב, ולשמחתינו מצבה היה טוב. האבא שיבח את החילוץ המהיר. סיפוק עצום להציל חיים״".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן