פסיפס של לוחמים בבאר שבע

פרויקט קיר ה-7.10 של תיכון עתיד באר-שבע נותן ביטוי ומילים לשנה הקשה שעברנו הורי ותלמידי התיכון, בניהולו של מאיר אבן שימול, חברו יחד לפרויקט עוצמתי המורכב ממשפטים שגיבורינו הותירו אחריהם לצד סמלי גבורה ואחדות

עם ציון שנה לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בשביעי באוקטובר, התקיים בתיכון עתיד באר-שבע טקס מרגש בסופו נחשף קיר הפסיפס עליו עמלו תלמידי ותלמידות בית הספר בשיתוף הוריהם והצוות החינוכי.

האירועים הקשים בשנה האחרונה מותירים רבים בלי מילים לפעמים. זאת הסיבה שהפרויקט שם דגש על מילים ומשפטים שגיבורינו הנופלים הותירו אחריהם, לצד סמלים משמעותיים מהשנה האחרונה. כאמור, גם הורי התלמידים לקחו חלק בפרויקט המאחד ובשבועות האחרונים במסגרת אספת הורים שהתקיימה- תרמו את חלקם לקיר הגבורה והאחדות.
בטקס, שהתקיים היום בתיכון עתיד באר-שבע נחשף לראשונה קיר הגבורה בשלמותו.
"הפרויקט מאפשר למשתתפים בו, הורים ותלמידים כאחד, לפעול יחד ולבטא את התחושות ואירועי השנה המורכבת שחווינו", מספר מנהל ביה"ס תיכון עתיד באר-שבע, מאיר אבן שימול. "ומצד שני מנכיח את זכרם של הנופלים ומעניק לכל מי שחולף במקום הזדמנות להיחשף ישירות למילים ולמסרים של החללים."

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שני בודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן