פסטיבל מדע בגובה העיניים – ליל המדענים והמדעניות במכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי

מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מזמינים את הקהל הרחב לפסטיבל שכולו מדע בגובה העיניים עם מגוון פעילויות, סדנאות, הרצאות ומופעים חווייתיים לכל המשפחה יום חמישי, 26.9.24, מהשעה 17:00 – ללא תשלום!

ליל המדענים והמדעניות האירופי בישראל 2024 הוא פסטיבל שנתי בין־לאומי החוגג את עולם המדע על כל גווניו בשפה פשוטה ובגובה העיניים לקהל הרחב. מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מתכבדים לארח גם השנה לפסטיבל שייערך בסימן העתיד, המדע והלא נודע.

באירוע תוכלו ליהנות משפע חסר תקדים של פעילויות מיוחדות הכוללות בין היתר הרצאות, סדנאות לכל המשפחה, מופעים מדעיים, משחקי חשיבה ענקיים, חידון “שטיפת מוח” נושא פרסים, תצפיות בטלסקופים, מפגש עם מדענים ומדעניות שיספרו לכם מה בדיוק הם עושים במעבדה ועוד. תוכלו ליהנות גם מכניסה חופשית למרכז המבקרים של מכון ויצמן, למוזאון גן המדע ולבית חיים ויצמן, שנמצאים כולם בקמפוס מכון ויצמן למדע.

עוד על התוכנית

ליל המדענים והמדעניות האירופי מתקיים משנת 2005, כחלק מפעילות שנערכת במקביל במוזאוני המדע, במוסדות המחקר האוניברסיטאיים ובמכללות בישראל. הפעילות בארץ מתקיימת ביוזמת האיחוד האירופי ובמימונו, ובתמיכת משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה. ליל המדענים והמדעניות מציע לקהל הרחב מגוון פעילויות נבחרות: סדנאות פעילות לילדים כמו סדנה להכנת אטריות חד-קרן, הכל על הקול – סדנה מונגשת לילדים עם מוגבלות, סדנת גלגל הצבעים של ניוטון, סדנת פלקסגונים – הנייר מתעורר לחיים, עציץ מאיר, מפעל האשליות ועוד. הרצאות מעוררות מחשבה, מופעים כמו נפלאות החומר – מה מסתתר מאחורי תופעות הנראות לכאורה בלתי אפשריות ומופע קסמים מתמטיים לכל המשפחה.  סיורים במעבדות  וביקור במתחם האיחוד האירופי.

מתי: יום חמישי, 26.9.2024, מ־17:00 עד 22:00.
איפה: ברחבי מכון ויצמן למדע ברחובות.
למי: לקהל הרחב, ילדים, נוער ומבוגרים.
הכניסה לפעילויות חופשית ועל בסיס מקום פנוי.

האירוע מונגש לקהל הרחב.

להרחבה על הסדנאות, ההרצאות, המופעים, הסיורים והפעילויות לחצו על הקישור.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות מזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לחדשות קריית עקרון לחצו כאן

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לקבוצת משפחה: הורים, ילדים ומה שביניהם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמר מצפי, איתי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן