פיגוע ירי סמוך לצומת הפרסה בבנימין

כוחות גדולים של צה”ל ניהלו מרדף אחר המחבל ובמהלך חילופי האש נהרג לוחם ו-7 לוחמים נפצעו. המחבל חוסל מירי מסוק.

אתמול (שישי 22.3) בשעה 05:26 התקבלו קריאות במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים, על ירי לעבר רכב הסעות (ממוגן ירי) בכביש 463 סמוך לצומת הפרסה באיזור היישובים דולב וטלמון שבבנימין.

צוותי מד”א שהגיעו למקום דיווח שבדרך נס נוסעי הרכב לא נפגעו.

כוחות גדולים של צה”ל ניהלו מרדף אחר המחבל ובמהלך חילופי האש נהרג לוחם ו-7 לוחמים נפצעו. המחבל חוסל מירי מסוק.

חובשים ופאראמדיקים של מד”א בשיתוף כוחות רפואה של צה”ל ומסוק, העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שיבא ובילינסון 7 פצועים, בהם:  2 במצב קשה, 1 במצב בינוני, 4 במצב קל.

במהלך היארוע נורו יריות לעבר אמבולנס ממוגן ירי של מגן דוד אדום וזוהו פגיעות בשימשה הקידמית ובגג האמבולנס, בדרך נס לא היו נפגעים.

פאראמדיק מד”א תושב האזור, פיני גרינברג סיפר: “מיד עם קבלת הקריאה יצאנו לארוע וברגע שדווח לנו שאין פצועים מהירי לעבר רכב ההסעות, נעצרנו והמתנו סמוך למקום. בשלב מאוחר יותר דווחנו על נפגעים מכוחות הביטחון שהגיעו למרדף אחר המחבל, והתקדמנו לצומת הפרסה, כשהגענו לצומת נפתחה לעברנו אש והאמבולנס ספג מספר פגיעות מירי המחבל. בדרך נס לא נפגענו. בהמשך חברו אלינו 7 פצועים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים, חלקם במסוק וחלקם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד”א.”

בשל צורך מיוחד של מרכיבי דם, מגן דוד אדום יקיים התרמות דם מיוחדות ברחבי הארץ היום ובפורים יום א’. פרטים על מיקומי ההתרמה ניתן למצוא באתר מד”א https://www.mdais.org/blood-donation

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיעדו מבצעי מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן