פטריוטים: למדו יחד בקציר, קיבלו יחד את סיכת המ״מ | הכירו את החברים מרחובות שעושים חיל בצה”ל

מרגש: שני חברים מרחובות – מיכאל פופקו ועדי פרג – למדו יחד בבית הספר קציר קיבלו יחד את סיכת המ״מ

מיכאל ועדי מכירים מבית הספר היסודי, למדו יחד גם בתיכון “קציר” שבעיר, גדלו ביחד וכעת מסיימים את בה״ד 1 ומקבלים יחד את סיכת המ״מ כאשר הם באותו מערך. לדבריהם, “להיות בבה״ד עם החבר הכי טוב שלך מהבית זה לדעת שיש לך את מקום בטוח. שיש לך שותף לדרך, חבר לסמוך עליו ולפרוק שצריך. כיף להעביר את השירות בתחושה שהבית מלווה אותך לאורך כל המסע”.

צוער מיכאל פופקו, בן 20 ותושב רחובות התגייס למערך מגל בבסיס הדרכה 12 בצריפין, עבר טירונות וקורס מ”כים, שובץ בבסיס הדרכה 7 בקריית ההדרכה (עיר הבה”דים) ופיקד על ארבעה מחזורי טירונות. הוא עתיד להשתבץ בסוף ההשלמה החילית כמפקד מחלקה (מ”מ) טירונים באחד מבסיסי המערך. לדבריו, ״אני מרגיש שיש לי את הזכות להיות שער הכניסה של החיילים בצבא ההגנה לישראל, בתור אחד שפחד מפרק הטירונות לפני השירות הצבאי שלו, התגייסתי ורכשתי ידע בקורס מפקדים ועכשיו בקורס הקצינים, התפקיד והיציאה לקצונה מהווים סגירת מעגל בשבילי״.

חברו הטוב, צוער עדי פרג תושב העיר גם הוא התגייס למערך מגל ועבר הכשרה כחצי שנה בקורס מ”כים, בסופה השתבץ במחנה 80 והיה מפקד בקורס חובשות, משם המשיך לבסיס הדרכה 7 והיה מפקד בקורס תקשוב, לאחר מכן חזר למחנה 80 כמפקד מחזור השלמת טירונות 03 לחיילי סדיר. הוא פיקד בקורס מ”כים של מערך מגל ממנו הגיע ויצא קצונה, כיום עתיד להמשיך להשלמה חילית במערך מגל. לדבריו, ״אני מאוד אוהב את המערך, למדתי ממנו המון. בעיניי המערך מאוד חשוב בצה״ל מעצם היותו מכשיר 70% מכלל הטירונים בצה״ל, מפתח ומכניס אותם למערכת בצורה הטובה ביותר״.

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן