פותחים את הלב [והכיס] למען תושבי שדרות

יוזמה שמחממת את הלב. | מאות משפחות השתתפו ביריד 'פתחון-לב' בעיר

יוזמה שמחממת את הלב.

השנה האחרונה הייתה מהקשות שידעו תושבי שדרות, שבחודשים האחרונים מנסים לחזור לשגרה עד כמה שניתן. לצד ההתמודדות הנפשית, תושבי העיר מוצאים עצמם עומדים מול מציאות כלכלית לא פשוטה, לאחר שנה בה רבים מהם נקלעו למצוקה כלכלית ועסקים רבים בעיר לא פעלו.

ארגון 'פתחון-לב', בשיתוף פעולה עם עיריית שדרות, החליט לסייע לתושבי העיר, והקים עבורם 'יריד מכירות' אטרקטיבי ייחודי, המעניק להם את האפשרות להתחדש לקראת החג למרות המצב הכלכלי, ולרכוש מוצרים במחירים סמליים. במסגרת זו, ביריד נמכר מגוון רחב של פריטי ביגוד, חשמל וציוד לבית, חדשים ויד שניה במצב מעולה, לכל הגילאים ובכל הסגנונות.

נוסף על כך, היריד שסייע למשפחות העיר, אף נתן בידיהן את ההזדמנות לעשיית הטוב גם מצידן, זאת כאשר ב'פתחון-לב' יעשו שימוש בתשלום הסמלי על כל מוצר לטובת סלי מזון נוספים למשפחות לקראת ערב החג. בכך, תושבי העיר לא רק נהנו מרכישת מוצרים בעלות נמוכה לקראת החג, כי אם נתנו יד לתרומה נוספת לקהילה המקומית.

אלי כהן, מנכ"ל ארגון 'פתחון-לב': "משפחות הדרום מתמודדות השנה בעל כורחן עם הידרדרות נוספת במצבן הכלכלי, ועם חוסר יציבות מתמשך בעקבות המלחמה. עבורנו בפתחון לב מדובר בזכות גדולה שהיא גם חובה, השנה במיוחד להגביר את הסיוע שאנחנו מעניקים מדי שנה ולתת לאלפי משפחות בישראל ובדרום בפרט את האפשרות לקיים חג בצורה מכובדת. אנו גאים להוביל את העשייה בימים אלו על מנת לסייע לכל מי שזקוק".

צפו בתמונות המרגשות:

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: פתחון לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן