פורום יזמי סביבה של קריית אונו יצא  לדרך

רון מלכה סגן ראש העיר קריית אונו: "נושא איכות ושימור הסביבה בקריית אונו הוא מהמובילים בישראל"

פורום יזמי ויזמיות הסביבה בקריית אונו סיים קורס מיוחד במינו. במסגרת ההכשרה, שנמשכה כשלושה וחצי חודשים, רכשו עשרים המשתתפים והמשתתפות ידע נרחב בנושאים סביבתיים וקיבלו כלים לניהול יוזמות סביבתיות – קהילתיות. הכשרה, ביוזמת המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית קריית אונו, בתמיכת המשרד להגנת הסביבה ובהובלת מדריכי חברת "צעד ירוק".

במפגש הסיום המרגש, אליו הגיע גם רון מלכה, סגן ראש העיר, מחזיק תיק איכות הסביבה, הוצגו בפניו שלל יוזמות בתחומים סביבתיים וקהילתיים שונים, כגון: עידוד מחזור הנייר במוסדות החינוך בעיר, הקמתה של גינה קהילתית המוארת באנרגיה סולארית, הקמת מרכז קהילתי לתיקון אופניים ועוד.

רון מלכה:

"יוזמה יוצאת מן הכלל. אין ספק כי לקורס שכזה משמעות רבה ביכולת להעניק כלים לתושבים אכפתיים ולהפוך אותם ליזמי ויזמיות סביבה ומחוללי שינוי כך שימשיכו להיות מעורבים במאמץ לשיפור איכות החיים והסביבה בעיר. לא בכדי לקחתי על עצמי את תיק איכות הסביבה, במטרה להגביר גם את שיתוף הפעולה עם הקהילה והתמיכה העירונית בנושא.  תודה לאהרון צ'יקורל מנהל המחלקה לאיכות הסביבה לנדב תמיר ואילת מילול שהובילו את הקורס מטעם העירייה,  על היוזמה ועל כך שנושא איכות ושימור הסביבה בקריית אונו הוא מהמובילים בישראל"

לאור הצלחת הכשרת פורום יזמי סביבה, הוחלט לקיים הכשרה נוספת במהלך השנה הבאה.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – איכות הסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן