ערב לזיכרו של הרב חיים דרוקמן זצ”ל ייערך ברחובות ▪︎ הכניסה ללא עלות

בערב ישולבו קטעי שירה מפי הזמר והשחקן שולי רנד

ביום שני (20.2), בשעה 18:30 ייערך בהיכל התרבות ערב של אחדות ללא עלות ובו יספרו אודות הרב חיים דרוקמן ז״ל: הרב דוד טברסקי ראש ישיבת בני עקיבא הדרום רחובות, הרבנית ברוריה ביננפלד, בתו של הרב דרוקמן, סגן ראש העיר אמיתי כהן ויו”ר המועצה הדתית רחובות ליאור פרישמן. בערב ישולבו קטעי שירה מפי הזמר והשחקן שולי רנד.

הערב המיוחד נערך לזכרו של הרב חיים דרוקמן, ביוזמתם של מרכז ישיבות בני עקיבא וישיבת בני עקיבא הדרום רחובות אשר בראשה עומד תלמידו של הרב דרוקמן, הרב דוד טברסקי, תלמידו של הרב דרוקמן וסגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן, המועצה הדתית רחובות ומחלקת מורשת ישראל בעיריית רחובות.

את הערב ינחה העיתונאי והסופר אלישיב רייכנר ובו יספרו על הרב דרוקמן: בתו, הרבנית ברוריה ביננפלד, תלמידו הרב דוד טברסקי, תלמידו וסגן ראש העיר אמיתי כהן ויו”ר המועצה הדתית ליאור פרישמן. במהלך הערב ישולבו קטעי שירה של הזמר והשחקן שולי רנד.

הערב ייערך כאמור ללא עלות בהיכל התרבות העירוני- בית העם. פתיחת דלתות בשעה 18:00.

מאוחר יותר באותו הערב, בשעה 21:00 תתקיים הופעה מלאה של הזמר שולי רנד בהיכל התרבות העירוני, כרטיסים בעלות 50 שקלים זמינים באתר ההיכל > http://bit.ly/3YIdxOu

צילום: יהונתן הזה, ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן