ערב הוקרה למתנדבים ברמלה

מגיע להם!! ערב הוקרה מרגש ומושקע באולמי האצילה ברמלה, לכ-200 מתנדבים מארגוני המתנדבים הפועלים בעיר.

ערב הוקרה מרגש ומושקע באולמי האצילה ברמלה, לכ-200 מתנדבים מארגוני המתנדבים הפועלים בעיר.

האירוע, שנערך במעמד ראש העיר ובנוכחות סגני ראש העיר אברהם דז'ורייב ושלומי סלמון פנטה, וכן מנכ"ל העירייה רונן עזריה, הובל על ידי מחלקת ההתנדבות באגף הרווחה והשירותים הקהילתיים, והוקדש לפועלם של המתנדבים בזמן המלחמה, תחת הכותרת "חרבות ברזל".

במהלך האירוע נהנו המשתתפים מהרצאה מרגשת של סיגל קראוניק, אלמנתו של הרבש"צ מקיבוץ בארי, שנפל בקרב בשבעה באוקטובר. בתום האירוע, המשתתפים קיבלו שי אישי כאות הוקרה על תרומתם הבלתי נלאית למען הקהילה.

ריקי כהן, מנהלת מחלקת ההתנדבות, פתחה בדברי ברכה:

"המתנדבים שלנו הם מקור גאווה אדיר. ברגעים הקשים ביותר, הם נרתמים עם כל הלב והנשמה כדי לתת מענה לכל צורך בקהילה. זה לא מובן מאליו ואנחנו מעריכים כל אחד ואחת מהם."

מנכ"ל העירייה, רונן עזריה, שהשתתף באירוע והודה למתנדבים, אמר:

"התרומה שלכם היא הכוח המניע את העיר הזו קדימה. אתם מייצגים את הערכים החשובים ביותר – נתינה, ערבות הדדית ורוח קהילתית חזקה. בזכותכם, הקהילה שלנו עומדת איתנה גם ברגעים הקשים ביותר".

ראש העיר, שסיכם את האירוע בדברי תודה למתנדבים, אמר:

"המתנדבים שלנו הם הלב הפועם של הקהילה ברמלה. בזמן מלחמה, כשכולנו מתמודדים עם אתגרים גדולים, אתם אלו שנמצאים שם, תומכים, עוזרים ומחזקים. אנחנו גאים בכם ומודים לכם מכל הלב על ההקרבה והעשייה למען התושבים."

האירוע היה מלווה ברגעים של רגש והערכה עמוקה לפעילותם המופלאה של המתנדבים, שסייעו לקהילה באופן יוצא דופן במהלך המלחמה.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן