קריית מלאכי איחדה את כל אירועי הקפות שניות לאירוע גדול אחד

קריית מלאכי חוגגת הקפות שניות באחדות ותציין את ההקפות השניות במעמד מאחד, הכולל את כל קהילות העיר והחברה, תחת הסיסמה "כאיש אחד – בלב אחד"

בעקבות המלחמה שפרצה בשנה שעברה במהלך חג שמחת תורה, בערים רבות במדינת ישראל ובהם קריית מלאכי, לא ניתן היה לקיים את ההקפות ותפילות החג. לאחר שנה של מלחמה קשה שעדיין מתנהלת, כאב ופילוג שחזר החליט ראש העיר אליהו זהר כי קריית מלאכי תציין את חגיגות ההקפות השניות במקום אחד ולא בכל בית כנסת בנפרד, כפי שנהוג בכל שנה.

ההקפות יתקיימו במוצאי שמחת תורה, כ"ב תשרי תשפ"ה, ה-24 באוקטובר, בשעה 20:30 בפארק בן גוריון. על הבמה ירקידו את הנוכחים: הזמר משה לוק, הזמר אביעד והזמר יוני שלמה. בהקפות ישתתפו כלל הקהילות בעיר: חב"ד לצד ציונות דתית, חילונים לצד חרדים, ספרדים לצד אשכנזים, חיילים, אברכים ליטאים, צעירים ומבוגרים – תחת הסיסמה "כאיש אחד – בלב אחד", שמדגישה את חשיבות האחדות והערבות ההדדית.

האירוע יתקיים במעמד הרב חיים שמעון פינטו – רב העיר והרב יצחק יהודה ירוסלבסקי – רב קהילת חב"ד בעיר, ראשי הקהילות והכוללים, הקסים, ראש העיר אליהו זהר, יו"ר המועצה הדתית מישל טפירו, סגני ראש העיר, ראשי ועד חב"ד, חברי מועצת העיר והנהלת המועצה הדתית

ההקפות יהיו בסימן אחדות וגבורה, ויוקדשו לזכר הנרצחים והנופלים, להשבת החטופים, פצועי המלחמה, משפחות המילואים ועוד.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זוהר: "את חג שמחת תורה הקודם לא נשכח לעולם, השנה יש לנו הזדמנות חד פעמית לאחד את כלל הקהילות בקריית מלאכי להקפות מאוחדות כי אין דבר שחשוב יותר מהאחדות שלנו בעם. אני מודה לכל הקהילות שביטלו את ההקפות בבתי הכנסת, כדי להיות חלק מהאחדות, ואני מזמין את כל תושבי קריית מלאכי והסביבה להשתתף ולחגוג יחד איתנו אירוע חד פעמי של הקפות שניות".

 

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון | דוברות העיר קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן