עץ המוצצים עוד לא נחנך באופן רישמי – ההורים כבר החלו לתלות עליו מוצצים

20170803_122801

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום קיבל במהלך השבוע מספר שיחות טלפון מתושבי רחובות, הורים לילדים אשר נגמלו מן המוצץ, תלו אותו בגן המוצצים וביקשו תעודות בוגר.

עץ המוצצים של בלום, הבוקר
אלא שהבקשות לחוד ובפועל – עוד אין השקה רשמית שנעשתה לעץ ולפיכך עדיין לא ניתן להנפיק תעודות לילדים אשר נפרדו מהמוצצים. החניכה אגב, של העץ המיוחד, אמורה להתקיים בתחילת חודש ספטמבר, בסמוך לפתיחת שנת הלימודים ובמעמד ראש עיריית רחובות, רחמים מלול.
כזכור וכפי שפורסם ב”רחובות היום” סגני ראש העיר, זהר בלום ומתן דיל ביצעו פעולות אחרונות בכדי להקים ולהשיק את עצי המוצצים – אלא שכל אחד עשה את הכל כדי להיות הראשון שחונך את העץ שלו. בלום בחר להקים את העץ בגן המייסדים ודיל בגינה הציבורית ברחוב ‘שמעוני’, אותו עתידה לחנוך בתו הבכורה, הלל. העצים הללו יאפשרו לילדים הנמצאים בשלב גמילה מהמוצץ, לתלות את המוצץ על העץ יחד עם מוצצים של ילדים אחרים ובכך להיפרד מהם לשלום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן