עמיתים ומשפיעים: תלמידי כיתה ח' מבתי הספר השונים בעיר השתתפו בפעילויות אינטראקטיביות בנושאי סמים ואלכוהול

זהר בלום ועמיתים

במסגרת התכנית "עמיתים ומשפיעים", התכנסו ובאו כ-140 תלמידים משכבה ח' מבתי ספר שונים בעיר אל מתנ"ס חוויות קריית משה שם צפו בהצגה "מגדר וכל השאר", השתתפו בסדנא פעילה בשיתוף יועצות בתי הספר ופעילויות אינטראקטיביות אחרות בנושא סמים ואלכוהול.

התכנית הפועלת על פי עיקרון של שיתוף בני הנוער באחריות לתכניות מניעה, מחזק הלכה למעשה את הדיאלוג ביניהם לבין מבוגרים, ומאפשר מתן במה לקולות המביעים עמדות נגד השימוש בסמים. פיתוח הדיאלוג בין המשתתפים בתכנית לבין חבריהם תוך פתיחות ואמון יוצר תהליך של גיבוש עמדות ובניית מסוגלות ויכולות התמודדות. העמיתים שלוקחים חלק בתכנית מקבלים בהמשך תפקידים נושאי אחריות בבתי הספר והופכים למנהיגי דעה משפיעים על סביבתם

"אנו מאמינים בתכניות חינוכיות, תהליכיות וארוכות טווח", אמר סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, "שפ"י, אגף החינוך בעיר והרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול מובילים את התכנית במטרה לחזק את בני הנוער ולאפשר להם להתמודד עם ספקות ודילמות בנושא סמים". המפקחת על היועצות, גלית מנחם הוסיפה: "מברכת על שיתוף הפעולה בין גורמים בקהילה לבין בתי הספר, נמשיך לחזק את הקשר בין ההורים לילדים תוך למידה של עולם הילדים, בכדי להביא אותם לעולם שלנו".

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן