עיריית רמלה זוכה שנה חמישית ברצפות בדירוג AAA

חברת מעלות אישרה זו השנה החמישית ברציפות את הדירוג הגבוה AAA לעיריית רמלה

הישג מיוחד למערך הפיננסי של עיריית רמלה לשנת 2023, כאשר כלכלני חברת הדירוג מעלות S&P פרסמו לאחרונה את החלטתם לאשרר גם השנה, בפעם החמישית ברציפות את דירוגה של החברה למימון רמלה 2005 בע”מ לדירוג הגבוה והיוקרתי של טריפלA  תחזית יציבה וזאת על סמך ניהול תקציבי הולם ונזילות מספקת לצד תכניות לפיתוח העיר.

יודגש, כי זהו דירוגה הגבוה ביותר של החברה למימון רמלה 2005 בע”מ מאז בוצע מיזם האיגו”ח והשנה החמישית ברציפות. החלטה זו מהווה המשך ישיר לאמון שרוחשת החברה המדרגת לביצועי התקציב והניהול הפיננסי האחראי והמקצועי של עיריית רמלה, זאת למרות מעברה של העיר לעשירון 5 מתוך 10 במדד הסוציו-אקונומי.

ראש העיר, מיכאל וידל, הביע סיפוק רב מהדירוג הגבוה ואמון החברה המדרגת והתחזית היציבה לשנת 2023 המעידה על יציבותה הכלכלית של העירייה.  וידל: “אני מודה לאנליסטים של חברת דירוג האשראי ולשוק הפיננסי על הבעת האמון. הדירוג הגבוה זו השנה החמישית ברציפות מעיד יותר מכל על יציבותה הכלכלית של העירייה ועל פעולותיה הרבות והמגוונות ועשייתה למען שדרוג חיי התושבים. רמלה מצויה בתקופת פיתוח אדירה בכל תחומי החיים, משרדי הממשלה מאמינים בנו ומשקיעים בעיר סכומי עתק. בכוונתי להמשיך לחזק את המערך הפיננסי העירוני ופיתוחה של רמלה שתהיה לעיר לאומית. נמשיך להשקיע למען רווחת תושבי העיר והצעדתה להישגים כראוי לעיר מובילה ומתפתחת”.

ראש העיר, מיכאל וידל, הודה למנכ”ל העירייה, רונן עזריה, לגזברית העירייה, רוזה עללאל למנהלת אגף הכנסות, נירית טננבאום ולכל צוות אגף הגזברות ואגף ההכנסות, על תרומתם לניהול הפיננסי העירוני האחראי והמקצועי.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן